موضوعات داغ

ثبت‌نام خودرو های تنظیم بازاری

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزها اگر برای ثبت نام در طرح های فروش فوری-نقدی شرکت های خودروسازی اقدام کرده باشید متوجه می شوید که در بهترین حالت حتی با داشتن اینترنت پرسرعت و سایر اسناد و مدارک مورد نیاز در مرحله ورود به درگاه پرداخت اینترنتی از ادامه ثبت نام بازمانده و نمی توانید خودرو مورد نظر خود را خریداری کنید.
به نقل از همشهری، این شرایط سبب شده تا کسب و کار تازه ای در فضای مجازی رونق بگیرد. در واقع مابه التفاوت چند ده میلیونی نرخ خودروهای ثبت نامی در کارخانه و بازار سبب شده که عده ای ثبت نام صد در صدی و تضمینی در طرح های فروش فوری-نقدی خودروسازان را ارائه داده و در تعدادی از کانال های تلگرامی به فعالیت بپردازند.
مطابق طرح های فروش فوری جدید خودروسازان طی یک ماه با قیمت قطعی خودرو مورد نظر را به مشتریان تحویل داده و در غیر اینصورت ۳۰ درصد جریمه تاخیر را پرداخت خواهند کرد. به عنوان نمونه برای خودرویی مثل پژو ۲۰۷ مشتری باید ۸۶ میلیون تومان را در مرحله اول پرداخت کرده و ۱۲ میلیون مابقی نیز در قالب یک چک یک ساله به ایران خودرو تحویل داده می شود. تا زمان پاس شدن چک سند خودرو در رهن ایران خودرو است. مطابق با گفته کانالهای تلگرامی ثبت نام خودروهای تنظیم بازاری برای خودروی ۲۰۷ مبلغی از ۶ تا ۴ میلیون تومان برای ثبت نام دریافت می شود که با توجه به قیمت حدودا ۱۲۵ تا میلیون تومانی این خودرو در بازار آزاد در نهایت سود ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومانی راهی جیب دلالان و سودجویان می شود. همین اختلاف قیمت می تواند انگیزه خوبی برای بسیاری از سودجویان و دلالان باشد.
برای بهره مندی از خدمات این کانال های تلگرامی مشتریان باید به در روز و ساعت بازگشایی ثبت نام طرح های فروش فوری-نقدی به محل شرکت این کانال ها رفته و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در مرحله ای که مربوط به پرداخت اینترنتی وجه می شود وجه خرید از طریق کارت اعتباری و رمز دوم مشتری به حساب خودروسازان واریز و در ادامه برای ارائه چک یک ساله باقی مانده خودرو باید از طریق نمایندگی اقدام شود. بعد از ثبت نام دستمزد دریافتی شرکت بابت انجام این مراحل بنا به درجه سختی ثبت نام به آنها پرداخت می شود.
گفته می شود هزینه ثبت نام خودرو های تنظیم بازاری بعد از ارسال پیامک ثبت نام صورت پذیرفته و همین موضوع تضمین موفقیت صد در صدی این شیوه ثبت‌نام است. یکی از مدیران کانال های تلگرامی این نوع کسب و کارهای جدید عنوان می‌کند که ۹۰ درصد ثبت ها موفق بوده و ۱۰ درصد باقی مانده نیز در نوبت بعدی با موفقیت صورت می پذیرد.
متقاضیان ثبت نام بعد از ثبت نام، می توانند رمز دوم کارت خود را عوض کرده و یا کارت را بسوزانند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/1
آخي خسته نباشي خودرو بانك ؛ الان شما مي خواستي پرده از مافيا برداري و معضل ثبت‌نام خودرو های تنظیم بازاري رو آشكار كني يا خواستي خط بدي به اونهايي كه قصد ثبت نام دارن روش معرفي كني و بهشون مراحل كار توضيح ميدي تا اطمينان حاصل كنند و با خيال راحت به اين خفت اوضاع بازار خودرو تن بدن
آخه ديگه موجودي كه حاضر باشه براي مثلا پژو 207 دنده 96م كارخانه بده خب 10 م ديگه بزاره روش بره از بازار نقدي بخره ديگه چرا معطل ثبت نام بشه
1398/5/1
بس کنید با این تنظیم بازارتون،احمق خودتون هستید، ماشینای مردمو تحویل بدید تا بازار تنظیم بشه، مردمو اسیر کردید