موضوعات داغ

شرکت خودروسازی Polaris و تولید نمونه مشابهی برای اولین فضاپیمای Off-Road

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
چیزی حدود 50 سال از ماموریت فضاپیمای آپولو 11 و قدم گذاشتن انسان بر روی ماه میگذرد. به دنبال این اتفاق بزرگ متوجه پیشرفت های بشر در زمینه تکنولوژی شدیم و همچنین در کنار آن شاهد اولین خودروی فضاپیمای Off-Road با نام Lunar Rover بودیم.
اکنون پس از گذشت این مدت به رسم یادبود از این دستاورد بزرگ بشر، شرکت خودروسازی Polaris یک خودروی ماه پیما مشابه نمونه اولیه آن ساخته است. تمامی قطعات و سیستم های بکار گرفته شده در این نمونه مطابق با نمونه اولیه Lunar Rover بوده و شرکت Polaris ساخت خودروی یاد شده را تماما با همکاری تولید کنندگان اصلی و یکی از فضانوردان ناسا به پایان رسانده است.
این شرکت خودروسازی به صورت کاملا ویژه به تولید قطعات مورد نیاز این ماه پیما پرداخته به گونه ای که تمامی قطعات بکار گرفته شده در آن دارای عملکردی معین بوده و خودروی یاد شده را مشابه نمونه اولیه قابل استفاده کرده است.
آقای Bryan Ogle مدیر تولید شرکت Polaris در این رابطه گفته است : " همکاری با اعضای اصلی تولید کننده این ماه‌پیما و ایجاد فرصتی برای شرکت Polaris جهت بهبود تکنولوژی و تخصص در زمینه تولید ماه‌پیما تجربه‌ای فوق العاده لذت بخش بود است. "

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد