موضوعات داغ

ولوو فراخوان جهانی بزرگی برای خودروهایش صادر کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
ولوو فراخوان جهانی بزرگی صادر کرد که شامل ۵۰۰۰۰۰ خودروی این شرکت می‌شود. یک قطعه در موتور این خودروها استفاده شده که ممکن است منجر به آتش گرفتن آن شود.
این خودروها از موتورهای چهارسیلندر خطی دیزلی ۲ لیتری استفاده می‌کنند که بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ تولید شده‌اند. این مدل‌ها شامل S60، S80، S90، V40، V60، V70، V90، ولوو XC60 و ولوو XC90 هستند.
طبق ادعای شرکت تولیدکننده، جنس ورودی چندمنظوره در این موتورها از پلاستیک است و در دمای بالا ذوب می‌شود. ولوو در بیانیه‌ای در این باره گفته است:
ما این وضعیت را خیلی جدی می‌گیریم و در حال تلاش برای رفع مشکل این خودروها هستیم. ما کاملا مسئولیت این اشتباه را برعهده می‌گیریم تا بهترین کیفیت و استانداردهای ایمنی را برای خودروهای خودمان تضمین کنیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این مشکل را بدون ناراحتی مشتریان خود رفع کنیم و از مشتریان خود سپاسگزاریم.
ولوو گفته صاحبان این خودروها می‌توانند همچنان از آن‌ها استفاده کنند، چون خطر آتش گرفتن خودروها خیلی پایین است. یکی از مقامات ولوو ادعا کرده تاکنون تعداد کمی آتش گرفتن در این خودروها گزارش شده و هیچکدام باعث آسیب دیدن شخصی نشده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد