موضوعات داغ

فیس‌لیفت مزدا ۲ مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
فیس‌لیفت مزدا ۲ در بازار خانگی خودش در ژاپن معرفی شد و در سه ماهه اول ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. این هاچ‌بک پنج‌در که نامش از دمیو به مزدا ۲ تغییر کرده شامل بروز رسانی‌هایی است که کیفیت بصری را در زمینه طراحی و ساخت بهبود بخشیده‌اند.
مزدا ادعا می‌کند مزدا ۲ جدید در زمینه ثبات فرمان‌دهی، احساس خوب رانندگی و آٰرامش فضای داخلی پیشرفت کرده است.
در فضای خارجی، این خودرو با نمای جلویی جدیدش که شامل جلوپنجره و سپرهای الهام گرفته شده از دیگر مدل‌های مزدا مثل CX-5 و مزدا ۶ است خودش را از مدل قبلی متمایز کرده است.
در مدل ژاپنی همچنین شاهد چرخ‌های آلیاژی جدید و رنگ براق بدنه هستیم و چراغ‌ها به صورت LED در دسترس هستند. در واقع ۲۰ دسته LED در چراغ‌ها وجود دارند که دید در شب راننده را بهبود می‌بخشند.
مواد استفاده شده در داخل خودرو مثل چرم آبی و پارچه جیر به دقت انتخاب شده تا در کیفیت و جذابیت تعادل ایجاد کنند.
همچنین صندلی راننده قابل تنظیم در ۶ حالت، آینه عقب با قابلیت تنظیم ‌نور خودکار، و سیستم رسانه سرگرمی MZD کانکت با کارپلی اپل و اندروید اوتو در این مدل در دسترس هستند.
مزدا در ادامه گفته تغییراتی در خودرو به منظور کاهش صدا در کابین صورت داده، مشکلی که در مدل‌های قبلی مزدا کاملا مشهود بود. البته مزدا دقیقا نگفته این تغییرات شامل چه مواردی می‌شوند.
مزدا ۲ دستیار رانندگی جدید و تکنولوژی‌های ایمنی فعال را نیز در اختیار صاحبان خودرو قرار می‌دهد. امکانات کروز کنترل با عملیات‌های توقف و حرکت، و دستیار نگهداری خودرو بین خطوط در دسترس رانندگان قرار می‌گیرد.
هردو مدل بنزینی و دیزلی با سیستم ترمز i-Eloop با قابلیت تولید مجدد انرژی عرضه می‌شوند که ادعا شده صرفه اقتصادی قابل توجهی دارد. مزدا همچنین سیستم کنترل G وکتور را به منظور رانندگی باثبات در سرعت بالا به این خودرو اضافه کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد