موضوعات داغ

لیست قیمت لاستیک های بارز در ابعاد مختلف منتشر شد + جدول

عکس مطلب اول
تاکنون پیرامون لاستیک های موجود در کشور و محدوده قیمت آنان برای خودروهای مختلف صحبت کرده ایم، اما امروز به طور اختصاصی سعی داریم مروری کوتاه بر روی قیمت لاستیک های تولید شده توسط شرکت "بارز" داشته باشیم که اخیرا لیست قیمت محصولات آن در سایزهای مختلف به صورت تک حلقه و جفت لاستیک منتشر شده است و همانطور که می دانید، امروزه دغدغه اصلی دارندگان خودرو قطعات یدکی آن خواهد بود که درست همانند وسایل نقلیه بر روی موج گرانی سوار شده و قیمت برخی از قطعات به چندین برابر رسیده است، اما باتوجه به لیست منتشر شده از سوی شرکت بارز می توانید لاستیک های مناسب با قیمت مقرون به صرفه برای ماشین خود سفارش دهید که جزییات قیمت آن در جدول زیر آمده است.

لیست قیمت لاستیک های بارز در ابعاد مختلف منتشر شد

لیست قیمت لاستیک های بارز در ابعاد مختلف منتشر شد

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/3
سلام
این قیمت های لاستیک ها مثل دلار جهانگیری میمونه...
فقط اسمش هست... ولی دست مردم نمیرسه...
من خودم لاستیک فروشم... شما واسطه شو همین قیمت به من بده، من قول میدم با سود ۳ درصد بفروشم لاستیکا رو...
ولی نیست... این قیمتا هم بدرد مردم نمیخوره، فقط ماله از ما بهترونه...
1398/5/3
این قیمتا فقط واسه نمایشه، اگه جایی با این قیمت لاستیک به من بده همین فردا 4 تا لاستیکو عوض می کنم یه شیرینی توپول هم به فروشنده می دم ... حیف که همش نمایشیه قیمت واقعی نزدیک دو برابر این قیمت میشه.
1398/8/18
لاستیکها نیست . من توی یکی از شهرها بزرگ کشور که 10 تا نمایندگی بارز و کویر و یزد داره فقط یکیشون میاره اونم معمولا برسی اونجا تموم میشه و فقط خودت ضایع میشی اما توی تهران چندجا هست رفتم از اونجا امروز بارز 175- 70 - 13 رو به قیمت 396 گرفتم