موضوعات داغ

قیمت جدید پژو 405 SLX اعلام شد - مرداد 98

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه افزایش قیمت محصولات خود این بار قیمت پژو 405 SLX با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی را افزایش یاد.
این خودرو نسبت به تیرماه امسال با یک افزایش قیمت 8 میلیون و 132 هزار تومانی مواجه شده و از تاریخ 5 مردادماه با قیمت حدودی 76 میلیون تومان به فروش می رسد.
قیمت جدید پژو 405 SLX

قیمت جدید پژو 405 SLX

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/6
این بی شرف ها خودشون عامل گرونی هستند!
در مقابل ارزون شدن خودرو، مقاومت میکنن
1398/5/6
سازمان تعزيرات كجاست؟
1398/5/6
تو ایران هیچ چیزی ارزون نمی شودگرون نشود ارزونی پیشکش.
1398/5/6
وااای از دست این ملت بی غیرت و نادان . اگر کسی نخره اینا این آشعالها رو باید چکار کنن . بابا با چه زبونی بگیم نخرید نخرید
1398/5/6
مردم بی غیرت نیستند .مردم تقریبا نه ۶ ماه بلکه ۲ماه ماشین نخریدند و روند کاهشی قیمت را دیدیم ولی اینکه ایران خودرو یکدفعه قیمت رو تو این شرایط میبره بالا مردم چه گناهی دارند.هر ضربه ای که به مردم وارد می شود از بالا آب میخوره .مردم ایران خیلی با غیرت و مهربان ولی مسولین نباید سو استفاده کنند .بعدم در ایران شرایط طوری شده که افراد پول دار روز ب روز پولدارتر و افراد فقیر روز ب روز فقیرتر می شوند....هر چه گوییم یاسین تو گوش خر خوندنه.... گوش شنوا عقل دانا اگر داری بیار...کجا هست مسئولی که گوش ب حرف مردم بده
1398/5/9
داداش مردم ما بی غیرت نیستن من یه کارگرم سطح در امد کم کل پس اندازم سر جمع میشه ۴۰ تومن مجبورم باهاش نیازم تامین کنم اگر امروز باهاش کاری نکنم فردا ارزشش کمتر از این که هست میشه.

متاسفانه باید بگم این بی غیرتی دولت نماینده های مردم وزیر وزرا هسه که خون مردم کردن تو شیشه . و یه مشت دلال که کل بازار قبضه کردن...


مردم گناهی ندارن جز اینکه پایبند و وفادار به این نطام هستن.
1398/5/9
نخریدن چاره کار نیست دوست عزیز !
نخرن که چی بشه؟ تا ارزون بشه بعد یه عده دیگه مثل شما برن بخرن ؟!
این روش قبلا شکست خورده!!!!
ماشین هاییکه عملا تبدیل به ماشین کشتار شدند!
ایمنی که ندارند
آلودگی هوا ۱۰۰ برابر بیشتر
مصرف سوخت وحشتناک و هدر دادن مفت سرمایه ملی (اکثر سواری های تولید ایران حداقل ۵ لیتر در هر صد کیلومتر بیشتر از استاندارد مصرف میکنند ؛ حالا این عدد رو در تعداد خودرو ها و میزان پیمایش سالانه ضرب کن ببین چه مبلغ نجومی میشه)
اتفاقا باید خیلی خیلی گرانتر از این قیمت ها بشه تا حدی که اکثریت نتونن بخرن و در خودروسازی بسته بشن تا شماهم بتونید ماشین ایمن و پاک و کم مصرف با قیمت جهانی تهیه کنید!!
1398/5/6
اشغال ترین ماشین ها با قیمت نجومی فروخته می شود،مسئولین هم هیچ کدام پاسخگو نیست.....
1398/5/6
نخرید تو به عزیزتون نخرید روزانه اشغال ترو گرون تر میکنن فردا نمیتونیم گاری بخریم
1398/5/6
حالم ازتون بهم میخوره هموطن،، دریغ از یه جو غیرت
1398/5/7
جان عزیزانتون نخرید آخه بی وجدان ها نامردها بی شرف هاچخبره صدرحمت به اجنوی بقران این هادیگه کی هستند.ماشین20میلیونی وباید80میلیون پول بدیم پس سازمان تعزیرات کجاست چقداخه بی صاحابی
1398/5/7
آقایون مسئول نظام،درب سایپاوایران خودرو را گل بگیرید تا حداقل خیال مردم راحت بشه.بخاطر اینکه کارگران این دوتا شرکت بیکار نشوندسالانه چندین هزار نفر جانشان رابا این اسباب بازیهایی که اینها تولیدمیکنندازدست میدهند.به تخمشون هم نیست که این همه انسان در جادها براثر تصادف میمیرند.مردم تورا به خدا از تولیدات اینها حمایت نکنید.دلیلم اینه که از تولیدات اینها حمایت کردیم این بر سرمان آمد.
1398/5/8
جایی خبری نیست مردم دستتونو خوندن ایناهم بازی روانیه که مردمهجوم بیارن برا ماشین، نمیخـــــــریم،،،،، اتحاد اتحاد،،،،،
هرروز از اپشنارو کم میکنن و گرونترمیفروشن جالبه با خوب ملتی سروکار دارین