موضوعات داغ

تصویر ساخته شده از BMW M3 نسل جدید

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
اینطور به نظر میرسد که برای سال 2021 میلادی شاهد عرضه نسل جدید خودروهای (BMW M3 (G-80 Generation در ایالات متحده خواهیم بود. هرچند که تا کنون شاهد تصویر واضحی از این خودرو نبوده ایم اما اخیرا یکی از اعضای سایت Bimmerpost با استفاده از عکس های لو رفته ظاهر خودرو یاد شده را پیشبینی کرده است. لازم به ذکر است در تصویر ساخته شده قسمت عقب خودرو دیده نمیشود. اما تصاویر لو رفته از این خودرو نشان میدهند که در قسمت پشتی M3 نسل جدید شاهد دو جفت اگزوز خواهیم بود.
گفتنی است با وجود آن که ظاهر M3 جدید چندان جالب به نظر نمیرسد اما نباید قدرت این خودرو را دست کم گرفت. بر اساس اطلاعات جدید جدس زده میشود خودروهای M3 و M4 جدید از موتور 3 لیتری تویین توربوی قدرتمندی استفاده میکنند که این موتور قادر به تولید 437 اسب بخار قدرت میباشد. همچنین احتمالا میرود نمونه قدرتمند تری از این موتور وجود داشته باشد که قادر به تولید 503 اسب بخار نیرو میباشد.
علاوه بر اینها احتمال میرود انتخاب سیستم انتقال نیرو 7 سرعته با دو کلاچ و یا انتخاب جعبه دنده دستی به عنوان آپشن های خرید M3 جدید باشند و طبق شایعات انتخاب مدل چهار چرخ متحرک از آبشن های دیگر در زمان خرید این خودرو خواهد بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/11
ترکیب بی ام و و الفارومئو!!
1398/5/11
این چه جلو پنجره بیخودیه. امکان نداره این طرح نهایی باشه