موضوعات داغ

اعلام شرایط فروش بایک سابرینا و گریت وال M4 به صورت نقد و اقساط

عکس مطلب اول
مجری عرضه و خدمات پس از فروش محصولات دیار خودرو، یعنی شرکت "نیرو خودرو آسیا" به تازگی خبر از شرایط فروش نقد و اقساط دو محصول خود، یعنی "گریت وال M4" و همچنین خودروی "بایک سابرینا" با موعد تحویل 1 ماهه را منتشر کرده است و مشتریان می توانند از همین حالا در طرح فروش نقد و اقساط دیارخودرو شرکت کنند.
اول از همه در طرح فروش نقدی دیار خودرو، شاسی بلند گریت وال M4 در مدل 97 و با قیمت مصوب 165 میلیون تومانی قابل عرضه خواهد بود و از طرفی دیگر مشتریان می توانند خودروی بایک سابرینا را در مدل های 97 و یا 98 خریداری کنند که برای نسخه 97 قیمت مصوب 150 میلیون تومانی و برای خرید مدل 98 قیمت مصوب 160 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.
در طرح اقساطی، خودروی بایک سابرینا پیش پرداخت 45 میلیون تومانی برای مدل 97 و همچنین پیش پرداخت 48 میلیون تومانی برای مدل 98 خواهند پرداخت و مابقی هزینه اتومبیل طی اقساط 12 الی 48 ماهه پرداخت خواهد شد.
در طرح اقساطی گریت وال M4 نیز مشتریان پیش پرداخت 49 میلیون و 500 هزار تومانی خواهند داشت و مابقی تسهیلات به ارزش 115 میلیون و 500 هزار تومان نیز در قالب اقساط 12 الی 48 ماهه پرداخت خواهد شد.
در انتها باید گفت که دیار خودرو تا بحال اقدام به عرضه و فروش چند مدل در بازار خودرو را کرده که موفقیت چندانی نیز کسب نکرده و همین دو خودرو نیز در سال های گذشته به بازار عرضه شدند که عدم عرضه مناسب آنها و مشکلاتی که این شرکت داشت، باعث شکست آنها در بازار شد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/9
ماشین بدون خدمات و قطعات مفت گرونه در ضمن این ماشین قیمت بازارش خیلی پایین تر از این حرف هاست
1398/5/9
احسنت به اعتماد به نفس دیار خودرو. داداش رندش میکردی ۲۰۰میلیون میدادی مشتری و اذیت نکن ترو خدا. اب که سربالا رفت قورباغه ۷ تیر کش میشه همینه
1398/5/10
همین دیار خودرو سال 93 بیست میلیون پول پیش از من و امثال من گرفت بعد یکسال ماشین که نداد هیچ پول خودمون را هم با خفت و ضرر برگردوند
اونی که خواب رفته رو میشه بیدار کرد ولی اونی که خودش رو به خواب زده هرگز
1398/5/10
در اینکه قیمتای اعلام شده خیلی بالان شکی نیست ولی من چهار ساله سابرینا دارم واقعا انقدر ازش راضیم که حاضر نیستم بفروشمش. ای کاش قیمت مناسب و خدمات خوبی رو دیار خودرو ارائه میکرد واقعا حیف این ماشینه که نمایندگی درست حسابی نداره
1398/5/11
یعنی خوشم میاد این دیار خودرو حاضره ماشیناش تو انبار بپوسن اما بقیمت عقلانی و منطقی نده به بازار