موضوعات داغ

انتشار تصاویر جدید از کابین هایما S7 پلاس ایران خودرو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
هایما S7 شاسی بلند محبوب ایران خودروست که تاکنون در دو نسخه با پیشرانه تنفس طبیعی دولیتری و 1.8 لیتری توربوشارژر در بازار حضور دارد. چندی پیش تصاویری از پروژه جدید ایران خودرو، موسوم به هایما S7 پلاس منتشر شد که نمونه‌ای بروز شده از این خودرو با برخی تغییرات را نشان می‌داد. لازم به ذکر است نسل اول هایما S7 که با موتور دولیتری در بازار ما عرضه شد، مدل نخستین خودرو به شمار می‌رود و مدل مجهز به پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژر، در بازار جهانی به هایما S7 فیس لیفت اول شهرت دارد. در حال حاضر نیز فیس لیفت دوم هایما S7 توسط این شرکت به بازار چین ارایه می‌گردد که ظاهری متفاوت با نمونه موجود در ایران دارد.
هایما S7 پلاس

هایما S7 پلاس

پیش از این، تصاویری که از هایما S7 پلاس منتشر شده بود، تغییرات ظاهر خارجی خودرو نظیر آینه های جدید جانبی شبیه به هایما S5، گل پخش کن های سپرجلو و عقب و یکپارچه شدن لچکی عقب اتومبیل با شیشه اطراف تمرکز داشتند. حال تصاویر جدیدی از کابین خودرو منتشر شده و در آنها شاهد تریم چرمی جدید خودرو، در قسمت صندلی‌ها و رودری‌ها هستیم. علاوه برآن، صفحه نمایش به کلی تغییر کرده و در قسمت زیرین صفحه نمایش، ادوات کنترلی سیستم تهویه هوا قرار گرفته‌اند. نویگیشن و بلوتوث از عمده ترین تجهیزات سیستم سرگرمی جدید هایما S7 پلاس هستند که در نخستین نگاه جلب توجه می‌کنند. نورپردازی آبی رنگ نیز می‌تواند برای مشتریان ایرانی نمای جذاب‌تری را نسبت به رنگ‌های نارنجی و قرمز داشته باشد. با این وجود، ترمز دستی سنتی در نگاه اول، در ذوق مخاطبین ایرانی می‌زند و آنها توقع داشتند با ترمز پارک برقی مواجه شوند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/9
کف پایی پراید انداخته
1398/5/9
شلوارک بابابزرگشون رو روکش کردن برای این لگن چینی ؟؟ خخخخخ
1398/5/10
با توجه به اینکه تعداد زیادی از هموطنا از این خودرو استفاده میکنن توهین شما اصلا جالب نیست. ضمن اینکه هم ایران خودرو و هم مصرف کننده ها می تونن با پول این ماشین گزینه های بهتری در شرایط غیر تحریم داشته باشند ولی خوب با وجود محدودیت ها همین خودروهای چینی هم که در حال پیشرفت هستن بد نیستند. عملکرد این خودرو از لحاظ فنی قابل قبوله