موضوعات داغ

قیمت محصولات ایران خودرو بار دیگر نزولی شد + جدول

عکس مطلب اول
قیمت خودرو در روزهای گذشته و بعد از شوکی که شایعه افزایش قیمت محصولات ایران خودرو به بازار وارد کرد، شاهد افزایش موقت قیمت ها بودیم اما گویا این افزایش قیمت ها دوامی نداشته و با اعلام شایعه بودن این موضوع، محصولات ایران خودرو در بازار کشور بار دیگر روند کاهشی به خود گرفته اند. حال امروز در خودروبانک، سعی داریم مروری کوتاه بر روی آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار و مقایسه آن با قیمت کارخانه داشته باشیم. گفتنی است که قیمت های ذکر شده به گزارش خودروبانک و به نقل از پایگاه خبری "باشگاه خبرنگاران"، مربوط به آخرین قیمت بدست آمده از محصولات ایران خودرو می شود که در ادامه توجه شما را به جزییات آن جلب می کنیم.

قیمت محصولات ایران خودرو بار دیگر نزولی شد

قیمت محصولات ایران خودرو بار دیگر نزولی شد

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/13
با یکی دوملیون که کاری درست نمیشه وقتی برخی خودروها تولید نمیشن و برخی فروش ندارن وضعیت اونا تو بازار چی میشه. دلمونو خوش کردیم به این قیمت ها اینا توری نمیخوابن که زیرشون آب بره این وضعیت زمانی درست میشه که قیمت ها تو کارخونه توسط دولت کاهش پیدا کنه والسلام
1398/5/13
به امید ورشکستگی هرچه زودتر ، ملت نخرن به غلط کردن میفتن
1398/5/16
خودرو بانک عزیز ! قبلاً هم چندین بار این موضوع رو تذکر دادم بهتون که همه ی مردم ایران (غنی و فقیر) به قدر کافی از وضعیت نابسامان اقتصادی عصبانی هستند و گرونی ها اذیتشون میکنه پس شما دیگه نمک روی زخمشون نپاشید !!! انتخاب عناوین جنجالی و تحریک آمیز اینچنینی با محتوی پوچ فقط باعث رنجش خاطر مخاطبانتون میشه !!!! کدام کاهش قیمت ؟؟؟؟؟؟ اولاً؛ کاهش هایی در حد ۲-۳ میلیون تومان واسه خودروهایی که الان کمترینشون ۱۰۰ میلیونه نه ملموس است نه قابل ذکر !!! ثانیاً؛ کاهش هایی که بعد از افزایش قیمت رخ میدهند اسمشون کاهش نیست و باید از واژه تعدیل قیمت استفاده بشه .
ثالثا؛ همان واژه تعدیل هم زمانی قابل ذکر و استفاده است که قیمت ثانویه از قیمت اولیه پایین تر باشد وگرنه تعدیل هم موضوعیت ندارد !! به طور مثال ۲۰۶ تیپ۲ که قیمتش از ۷۷تومان یهو مجدداً شد ۸۲ میلیون و حالا شد ۷۹ میلیون نه کاهش قیمت داشته و نه تعدیل براش صحیحه !! هر وقت شد ۷۰ میلیون شما تیتر بزنید کاهش و اگه شد ۷۷ تومان تیتر بزنید تعدیل قیمت ۲۰۶ نگید کاهش !!! توی این ۱ ماه اخیر ۲۰ بار راجعبه کاهش قیمتها تیتر زدید در حالی که هیچ کاهش حقیقی اتفاق نیفتاده بجز ۱ مورد که همزمان با نزولی شدن قیمت دلار بود !