موضوعات داغ

غیرفعال یا محدود شدن کارت سوخت با مصرف نامتعارف

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
ماه هاست که موضوع کارت سوخت و سهمیه بندی مجدد بنزین تیتر اول رسانه های مهم خبری کشور شده است و در یکی دو ماه گذشته مشخص شد که با اولویت بندی کلان شهرهای کشور، کارت سوخت و سهمیه بندی مجدد بنزین از تاریخ 20 مردادماه امسال بار دیگر راه اندازی می شود و پس از آن شاهد اجرای این طرح در سایر استان ها و شهرهای کشور خواهیم بود، حال با نزدیک شدن به اجرایی شدن این طرح، جزییات بیشتری از کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین منتشر می شود که جدیدترین موضوع آن می تواند محدود شدن و یا حتی غیرفعال شدن کارت سوخت خودرو در صورت استفاده غیرمتعارف از ان در طول 1 ماه باشد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از خبرفوری، روز گذشته اعلام شد که مالکان وسایل نقلیه در صورتی که بیش از حد متعارف از کارت سوخت وسیله نقلیه خود در طول 1 ماه استفاده کرده و سوخت گیری کنند، این کارت غیرفعال خواهد شد. براساس تصمیم دولت نیز دریافت سوخت از طریق کارت های سوخت شخصی محدودیت عرضه روزانه 60 لیتر را خواهد داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/19
استفاده مجدد حاکمیت از تکنیک معروف فشار تدریجی، حداکثر فشار و سپس تخفیف !!!!
اول میگن فقط به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت ، بعد میشه محدودیت روزانه ۶۰ لیتر سوختگیری برای کنترول مصرف هر کارت و بعد میشه ماهیانه ۶۰ لیتر ، بعد مازاد بر اون میشه لیتری ۵ تومان بعد که مردم اعتراض میکنن تخفیف میدن و میکنن لیتری ۳ تومان.