موضوعات داغ

هزینه کارت سوخت المثنی چقدر است؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
چند روز دیگر تا الزامی شده استفاده از کارت سوخت باقی مانده و افرادی هستند که هنوز موفق به دریافت کارت سوخت نشده‌اند. البته وزیر نفت اعلام کرده تا زمانی که همه کارت سوخت خود را دریافت کنند، کارت سوخت جایگاه‌داران همچنان فعال خواهد بود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرنا، بعد از اجرایی شدن استفاده از کارت سوخت، استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران محدود خواهد شد و گزارشات حاکی از آن است که در هر نوبت از سوخت‌گیری با کارت سوخت جایگاه‌داران فقط ۴۰ لیتر بنزین می‌شود دریافت کرد.
پس شهروندان برای سوخت‌گیری بدون محدودیت لازم است سریعتر برای دریافت کارت سوخت المثنی خود اقدام کنند. حال اگر برای کارت سوخت المثنی اقدام کرده‌اید باید بدانید که در زمان تحویل کارت سوخت باید مبلغ ۱۰ هزار تومان بابت هزینه صدور کارت و پست آن به مامور پست پرداخت کنید تا به حساب شرکت ملی پالایش و پخش واریز شود.
افرادی که برای کارت سوخت ثبت‌نام کرده‌اند باید به دنبال کارت سوخت در باجه‌های پست باشند تا از وضعیت کارت سوخت خود با خبر شوند.
کارت‌های سوختی که در باجه‌های پست مانده است بیش از دو بار به آدرس اعلام شده توسط شخص ارسال شده اما شخص پاسخگو نبوده و یا آدرس آن فرد تغییر کرده است. این کارت‌ها در مدتی محدود در پست باقی خواهند ماند و پس از آن تحویل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خواهد شد.
بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از تاریخ ۲۰ مرداد سال جاری استفاده از کارت سوخت الزامی بوده و سوخت‌گیری در جایگاه‌ها فقط با ارائه کارت سوخت خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد