موضوعات داغ

انتشار اطلاعات و تصاویر جدید از جک A432

عکس مطلب اول
به تازگی تصاویر و اطلاعات بیشتری از خودرو سواری جدید شرکت جک منتشر شده‌است . همانگونه که قبلاً نیز اعلام شده ، این خودرو فعلاً با کد جک A432 شناخته می‌شود .
در این تصاویر نمونه‌های خارج شده از خط تولید هم دیده می‌شوند . همچنین شرکت جک تصاویر گرافیکی از جلو داشبرد و فضای داخلی این خودرو منتشر کرده است .
در تصاویری که نمای خارجی این خودرو را نمایش می‌دهند ، به روشنی مشخص است که این خودرو یک سدان نبوده و بلکه همچون سیتروئن زانتیا و اشکودا اوکتاویا ، جک A432 هم یک خودرو لیفت‌بک است .
ابعاد این خودرو از سوی شرکت جک بشرح زیر اعلام شده ‌:
طول : 4755 میلی‌متر ؛
عرض : 1820 میلی‌متر ؛
ارتفاع : 1495 میلی‌متر ؛
فاصله بین دو محور : 2760 میلی‌متر ؛
با توجه به این ابعاد ، خودرو جک A432 از هم‌رده‌های خودش همچون چری آریزو 5 بزرگتر است و تقریباً هم اندازه با چری آریزو 6 است ، البته فاصله دو محور جک A432 بسیار بیشتر از چری آریزو 6 است و این به معنی فضای پای بیشتر برای سرنشینان ردیف عقب است .
پیش‌تر اعلام شده بود که این خودرو اولین محصول همکاری مشترک شرکت جک و گروه فلوکس واگن است . ابعاد این خودرو بجز فاصله بین دو محور آن و فرم لیفت‌بک آن بسیار به خودرو اشکودا اوکتاویا یعنی یکی از خودروهای گروه فولکس واگن نزدیک است و هیچ بعید نیست که خودرو جک A432 هم برپایه پلتفرم MQB گروه فولکس واگن ساخته شده باشد.
جک A432

جک A432

جالب اینجاست که در تمامی محصولات قبلی شرکت جک اعم از J3,J4,J5,S2,S3,S4,S5,S7 که برپایه پلتفرم‌های شرکت هیوندای ساخته شده‌اند درب باک بنزین ، همچون محصولات شرکت هیوندای در سمت راننده قرار دارد ولی در خودروهای جک A432 و جک A60 درب باک بنزین همچون محصولات فولکس واگن در سمت شاگرد قرار دارد . اتفاقاً بسیار شایع بود که خودرو جک A60 نیز بر پایه محصولات ائودی و گروه فلوکس واگن ساخته شده است .
در تصاویر فضای داخلی، نمایشگر بزرگ و عمودی به روشنی مشخص می‌باشد . تمامی دکمه‌ها که تعداد آنها محدود به 6 دکمه شده ، به کنسول میانی و کنار دسته دنده منتقل شده‌اند . این دکمه‌ها عبارتند از : ترمز پارک برقی ، اتوهلد ، استارت ، دکمه فلاشر ، خاموش کردن سیستم کنترل پایداری و بلاخره دکمه پارک اتوماتیک . در طراحی فضای داخی بجز این دکمه‌ها هیچ دکمه دیگری مشاهده نمی‌شود و فضای داخلی بر اساس ایده و مکتب "ساده‌گرایی یا مینی‌مالیستی" طراحی شده‌است . در این تصاویر نمایشگر جلو آمپر تماماً دیجیتال هم دیده‌ می‎شود که احتمالاً مربوط به مجهزترین و کامل‌ترین تیپ این خودرو می‌باشد.
جک A432

جک A432

تغییر مهم دیگر تعویض فرم قسمت مشبک جلو پنجره است . در تصاویر گرافیکی اولیه تیغه‌های عمودی در قسمت مشبک جلو پنجره مشاهده می‌شدند ولیکن در نمونه‌های تولید شده فرم قسمت مشبک جلو پنجره شبیه قسمت مشبک جلو پنجره سایر محصولات دیگر شرکت جک می‌باشد و قسمت مشبک جلو پنجره جک A432 شبیه قسمت مشبک جلو پنجره جک S4 شده‌است .
این خودرو سپتامبر امسال و در نمایشگاه خودرو "چنگدو 2019" بطور رسمی معرفی خواهد شد .
نویسنده : مهرداد کشکولی ایلات

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد