موضوعات داغ

طراحی شاسی بلند بوگاتی تکمیل است، اما در انتظار چراغ سبز

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تا همین چند سال پیش، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که یک روز شرکت‌های تولید کننده وسایل نقلیه سوپر اسپرت تصمیم به ساخت یک خودروی شاسی بلند بگیرند، همچون کمپانی خودروسازی بنتلی، جگوار، مازراتی و یا حتی شرکت خودروسازی رولزرویس که پیش از این با محصولات آن آشنا شده ایم. اما در رابطه با کمپانی خودروسازی بوگاتی چه فکری می‌کنید؟!
برای شرکتی همچون فراری، طبیعی به نظر می‌رسد که طراحان مستقل صنعت خودروسازی برای رقابت این خودروساز ایتالیایی با رقیب همیشگی خود یعنی لامبورگینی، تصاویری گرافیکی آماده کرده و محصولات فراری را در قالب یک خودروی شاسی بلند نشان دهند تا با خودروی جدید لامبورگینی اوروس رقابت کند، اما درخواست یک خودروی شاسی بلند از کمپانی "بوگاتی" چندان عاقلانه و طبیعی نخواهد بود، اما مدیرعامل بوگاتی علاقه این شرکت به داشتن یک خودروی شاسی بلند را تایید کرده است.

طرح گراافیکی از شاسی بلند بوگاتی

طرح گراافیکی از شاسی بلند بوگاتی


در صحبت های اخیر مدیرعامل کمپانی خودروسازی بوگاتی با رسانه های فعال دنیای خودرو، این موضوع تایید شد که طراحی یک خودروی شاسی بلند از بوگاتی کامل شده است، اما هنوز در انتظار نشان دادن چراغ سبز برای توسعه و راه اندازی آن هستیم.
کمپانی خودروسازی بوگاتی در طول سال های اخیر گاهی اوقات مخالف سرسخت یک خودروی شاسی بلند از برند بوگاتی بوده و برخی دیگر علاقه خود را برای تولید یک خودروی شاسی بلند نشان داده است، اما حالا آخرین مصاحبه "استفان وینکلمن" مدیرعامل کمپانی خودروسازی بوگاتی نشان می دهد که این شرکت باتوجه به موفقیت های دیگر تولید کنندگان خودروهای لوکس و یا سوپراسپرت، نسبت به طراحی و ساخت یک خودروی شاسی بلند علاقه مند است و حتی طراحی آن را کامل کرده است، اما موضوع مهم تر تاییدیه تولید و نشان دادن چراغ سبز برای حیات بخشیدن به شاسی بلند بوگاتی خواهد بود که هنوز مورد بحث است.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/20
سلام , واقعا چه قدر این طرح گرافیکی بی خوده, بدنه کاملا رنو کولیوس است , آخه بوگاتی از رو کولیوس کپی کنه؟؟!!! یکمم تغییرش ندادن .
1398/5/20
این که کولئوسه با چراغای بوگاتی!!!!!!
1398/5/20
سلام
این طرح شوخیه؟! اگه جدی هست که از بوگاتی بعیده که چنین طرحی تلفیقی از رنو کولیوس و شیرون هست رو بخواد روی شاسی بلندش اجرا کنه / انگار عقب و جلوی شیرون با فتوشاپ گذاشتن رو جسته رنو کولیوس خنده داره!
1398/5/20
اين عكسا كه يه كولئوس رو نشون ميده كه سپر و چراغاش عوض شده !!!!
اگه اينو ميخوان بزنن همون شاسى بلند نداشته باشن بهتره
1398/5/20
سلام این که رنو کلوئوس هست فقط جلو و عقبش متفاوته
1398/5/23
چند روز پیش تو اینستا این طرحو دیدم فک کردم کار یه فتوشاپ کار ایرانیه که جلو و عقب بوگوتای رو با رنو شاسی بلند میکس کرده اما الان که میبینم خبرش جدی شده واقعا متاسفم برای بوگاتی
البته 2 تاشون فرانسوین ؛ شاید با هم دارن میسازنش