موضوعات داغ

برنامه خودروسازی جدید شرکت فولکس واگن و توقف تولید Mk7 Golf R

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
به دنبال ایجاد تغییرات در محصولات و برنامه ریزی های شرکت فولکس واگن تولید تعدادی از خودرو ها، همانند Beetle های محبوب، مدت زیادی است که متوقف شده است. همچنین بر اساس اطلاعات اخیر تولید خودروی Golf R نیز تا پیش از پایان سال میلادی متوقف خواهد شد. اما در ماه می گذشته این شرکت خودروسازی عنوان کرد که دو خودروی Mk8 Golf R و GTI در آینده به عنوان تنها خودروهای 5 در موجود در ایالات متحده خواهند بود.
طبق گفته یکی از افراد شرکت فولکس واگن این شرکت خودروسازی در حال آماده سازی برای ایجاد تغییراتی در محصولات بوده و تولید خودروی Golf R Mk7 نیز قبل از بازگشت با مدل جدید Mk8 از وقفه کوتاهی برخوردار خواهد شد.
گفتنی است که از جزئیات و مشخصات خودروی Mk8 Golf R هنوز اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما با خبر هستیم که در خودروی یاد شده از چراغ های LED، سرعت سنج دیجیتالی، دستیار نگهدار خودرو در بین خطوط و یک نمایشگر لمسی 8 اینچی استفاده خواهد شد.
گزارشات نشان میدهند که این خودرو در ماه اکتبر سال جاری در کارخانه جدید گلف واقع در Wolfsburg آلمان رونمایی خواهد شد. هرچند مشخص نیست که در کنار آن خودروی GTI حضور خواهد داشت و یا خیر.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد