موضوعات داغ

قیمت رقابتی پرشیاخودرو برای خودروهای نو بی ام و

عکس مطلب اول
شرکت پرشیاخودرو شرایط فروش جدید خودروهای BMW نو را با قیمت‌های رقابتی و بی سابقه اعلام کرد.
بر اساس شرایط جدید فروش اعلام شده از سوی پرشیاخودرو، علاقه مندان به خرید محصولات بی ام و می‌توانند با پیش پرداخت 40 درصدی و اقساط 36 ماهه نسبت به خرید محصولات BMW اقدام کنند. همچنین در شرایط فروش جدید پرشیاخودرو، امکان تعویض خودرو‌های کارکرده بی ام و و مینی با محصولات نو بی ام و نیز وجود دارد.
این شرایط فروش که در مدت محدود برگزار می‌شود در نوع خود بی‌سابقه بوده و با شرایط استثنایی همراه است. مشتریان می‌توانند تنها با 40% پیش پرداخت و اقساط تا 36 ماه خودروهای 320i و 330i سدان، 530i سدان و 730Li را به صورت تحویل فوری خریداری نمایند. خودروهای مورد نظر در شرایط فروش تابستانی، دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی پرشیاخودرو هستند ضمن آنکه 2 سال سرویس BSI+ نیز به خریداران ارائه می‌شود.
در این جشنواره فروش ویژه که در نمایندگی‌های فروش پرشیاخودرو در سراسر کشور برگزار شده، مالکین خودروهای بی ام و و مینی نیز می‌توانند خودروی کارکرده خود را با خودروی نو بی ام و با همان شرایط استثنایی (و حداقل سود) تعویض کنند تا به این ترتیب خرید خودرو صفر کیلومتر بی ام و آسان‌تر از همیشه باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با 0214591 تماس بگیريد يا وب سايت اين شركت به www.persiakhodro.ir مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/20
قیمت ماشین های قشر مرفه، کاهش پیدا میکنه،
اونوقت کارخونه ماشین های قشر ضعیف و متوسط رو گرون میکنه؟
میخوان اختلاف طبقاتی رو کم کنن؟؟؟
1398/5/20
این به خاطر عدم استقبال ملت همیشه در صحنه از طرح فروش قبلی پرشیا خودرو هست که در اون سری ۲ رو میخواست تا ۱۶۰۰ بفروشه ! مردم نخریدنند مجبور شد سری ۳ رو نسبتاً منطقی تر از سری ۲ قیمتگذاری کنه !! ما باید یاد بگیریم که اگر چیزی رو نسبت به قیمت روز ارز بهمون گرون میدن نخریم. حتماً موثر واقع میشه . شک نکنید .