موضوعات داغ

قیمت روز خودروهای داخلی + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
امروز در خودروبانک، سعی داریم مروری کوتاه بر روی آخرین قیمت خودروهای تولید داخل داشته باشیم. گفتنی است که قیمت های ذکر شده به گزارش خودروبانک و به نقل از پایگاه خبری "اسب بخار"، مربوط به آخرین قیمت بدست آمده از خودروهای داخلی می شود.
قیمت های مذکور حکایت از کاهش چهار میلیون تومانی بهای آریو اتوماتیک و کاهش دو میلیون تومانی قیمت رنو پارس تندر در بازار دارد.
پژو ۲۰۷ صندوقدار نیز با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته مواجه شده و با قیمتی حدود ۱۵۷ میلیون تومان معامله می شود.
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت سایر خودروها:
قیمت روز خودروهای داخلی

قیمت روز خودروهای داخلی

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/21
جناب آقای صادقی عزیز من فکر میکنم نمایشگاه هایی که از اونها به عنوان رفرنس قیمتی استفاده میکنید خیلی صادقانه با شما برخورد نمیکنند !! چون آزرا ۲۰۱۹ رو الان ۸۴۵ هم کسی پول نمیده بهش هرچند که برخی از صاحبانش همچنان قیمت ۸۸۰و۸۹۰ میدن و ۹۰۰ به بالا آگهی میکنن توی سایت ها ولی حقیقت اینه که قیمت یه ماشین اون چیزی هست که مشتری پول میده و معامله میشه نه اون چیزی که صاحبانش میخوان بفروشن! در مورد النترا ۲۰۱۸ هم صفر کیلومتر خشک الان ۴۲۹ میلیون داخل نمایشگاه هست و موارد کم کارکرد۲۰۱۸ اون تا ۳۸۰ هم میشه خرید پس قیمتی که شما اعلام کردید خیلی بیشتر از واقعیت بازاره !
پژو ۲۰۰۸ هم با ۲۹۰ میلیون و حتی کمتر قابل خریداریست و مدل های کم کارکردش تا ۲۷۰ هم گیر میاد اما برای همین قیمتها هم مشتری نیست !!! پس خواهشاً توی قیمت دهی کمی بیشتر دقت کنید تا مشتریان و مردم راهنمایی درست بشن !
با تشکر
علیرضا باروتی تبار
۲۱/مرداد ماه/۱۳۹۸