موضوعات داغ

وقتی تویوتا لندکروزر به رزمنده کویری تبدیل می‌شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا لندکروزر یکی از بهترین آفرودرهای دنیاست و نسل‌های پیشین آن، به خصوص تویوتا لندکروزر سری 70 ، در بسیاری از کشورهای کویری، نظیر استرالیا و سایر ممالک آفریقایی طرفداران بسیاری دارد. اخیرا یک شرکت استرالیایی، یک دستگاه لندکروزر سری هفتاد را مورد بهسازی قرار داده و با نصب تجهیزات مناسب، آن را به خودرویی حیرت انگیز تبدیل کرده است، چرا که معمولا سادگی بیش از حد این نسل از لندکروزر، مناسب حال بسیاری از مشتریان امروزی بازار نیست. این نسخه تقویت شده، رزمنده کویری نام دارد.
شرکت استرالیایی Patriot Campers Off Road ، کار خود را با رنگ آمیزی ارتشی این لندکروزر آغاز کرده و سپس کار را با تعویض سپر و جلوپنجره ادامه داده است. در داخل خودرو نیز شاهد روکش صندلی‌هایی با پوست گوسفند هستیم که قصد دارد این خودرو را به عنوان یک آفرودر کامل بیابانی معرفی کند.
رزمنده کویری

رزمنده کویری

اما تمام تغییرات به تزئینات ظاهری ختم نمی‌شوند. شرکت استرالیایی تجهیزات کارآمدی همچون بالابر چهار اینچی، کیسه‌های هوای عقب، تعدیل کننده سیستم فرمان JMACX، تقویت کننده هیدرولیکی ترمزها، مخزن سوخت 180 لیتری، باتری دوبل و اگزوز جدید را برای این تویوتا لندکروزر سری 70 حیرت انگیز تدارک دیده است.
تجهیزات کمکی و رفاهی مناسبی نیز برای راننده در نظر گرفته شده است، از جمله دوربین عقب، صندلی های اسپرت ریکارو و سیستم صوتی استریو Alpine، هر چند افزودن این موارد به خودرو، هزینه اضافی در بر خواهد داشت. شرکت استرالیایی Patriot Campers Off Road تاکنون بیست دستگاه از رزمنده کویری را به تولید رسانده و آن‌ها را با قیمت پایه 128،110 دلار به مدت محدود برای فروش عرضه کرده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/1
کاش قسمت بارش رو با اتاق یکی میکرد و وسایل مورد نیاز یه سفر چند روزه تو دل کویر و شکار رو فراهم میکرد با یه جای خواب و مخزن اب و سایر لوازم حیف از این خودروی جنگجو یه کاروان مجهز نسازه
1398/6/9
آفرود بهانه است این خودرو برای کاربردهای نظامی گروه های شبه نظامی ساخته شده