موضوعات داغ

کامپیوتر خودروی ۲۰۶ داخلی شد/ به ترازهای برتر دنیا رسیده‌ایم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود همانطور که در صنعت موشک سازی پیشرفت کرده و به موشک های نقطه زن دقیق و رادارگریز دست یافته ایم، در صنعت خودروسازی نیز به پیشرفت های جدیدی دست خواهیم یافت.
به نقل از مهر، سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی‌زاده توضیح داد که شبکه گسترده همکاران صنایع دفاع در نقاط دور و نزدیک کشور شکل گرفته و با ۹۳ دانشگاه بیش از ۲۰۰۰ پروژه تحقیقاتی داریم و ۸۰۰ عضو هیئت علمی و ۴۰۰۰ نخبه را درگیر کار کرده‌ایم؛ ۴۷۷ میلیارد تومان کار در مراکز علمی صورت داده‌ایم و سرریز این تکنولوژی‌ها در ساخت زیرمجموعه‌هایی که فرانسوی‌ها تحریم کردند را به دوش گرفتیم و کامپیوتر خودروی ۲۰۶ را داخلی کردیم.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/2
به به با این همه نیرو و پول تونستید بلاخره یه برد الکترونیکی که تکنولوژیش برای 20 ساله پیشه کپی سازی کنید. واقعا نمی دونیم چجوری باید ازتون تشکر کنیم اینجوری خیالمون راحته که پژو 206 از رده خارج قراره مثل پراید تا ابد ساخته بشه ... مرسی از شماها
1398/6/2
فقط شما را کم داشتیم که وارد ساخت قطعات 206
شوید که اونوقت مردم هر روز باید برای رفع خرابی و
مشکلات برقی در نمایندگی مجاز سرگردان باشند!!
1398/6/7
اگه انتقادی هم باشه به امثال وطن فروش غرب زده ای مثل شماست که جز بی لیاقتی و بی تدبیری چیزی توی وجودشون نیست.

یکم بخوای واقع بین باشی میفهمی این سبز پوشا به فکر مردم مظلوم ایرانن یا امسال جناب عالی و بالا دستیا تون.

هعی
1398/6/2
آنچه نظامیان میهن پرست کشورمان با تکیه بر دانش جوانان این مملکت انجام دادند، چیزی جز دهن کجی به باورهای پوشالی رهبران امریکا به عنوان دشمنان خارجی و شکستن انحصار خودروسازان رانت خوار، به عنوان دشمنان داخلی، نبود. در کمتر از دو ماه، آنچه سالها بهانه آقایان برای ورود قطعات به اصطلاح های تک بود، طراحی و ساخته شد. البته باید به نظامیان و دانشگاهیان پرتوان کشور آفرین گفت ولی از سوی دیگر باید این رانت خواران نیز تحت بررسی قرار بگیرند! آیا واقعا راهی جز واردات این قطعات نبود؟؟ این اقایان برای ورود قطعات به اصلاح های تک برای هر خودرو حدود 2 تا 3 هزار دلار دولتی صرف می کردند! مبلغی که برای ورود یک خودرو کارکرده مثلا حدود 20 هزار کیلومتر از برندهای برتر دنیا نظیر هوندا کافی بود!!
1398/6/2
این آمارها وقتی قابل قبول هست که پژو ۲۰۶ قیمتش بشه ۲۵ میلیون، اگه واقعا درست باشه، که البته مطمینا مثل سایر آمارها شوخی با شعور ملت ایرانه.
1398/6/3
خسته نباشید
بعد بیست سال تازه کامپیوترش داخلی شد ما ایرانی جماعت جز ادعا واقعا هیچی نیستیم ...
چوب کبریتم بسازیم با افتخار میگیم ما مفتخریم که چوب کبریت را بومی سازی کردیم

جمع کنید خداوکیلی دیگه واس کامپیوتر یه ماشین مال عهد بوق این جوری ذوق کنید ...
پوففففف خدایا تا کی ذلت؟!!!
1398/6/3
206مال ۳۰ سال پیشه ! تازه رسیدید به ۳۰ سال پیش جهان .
1398/6/3
این همه پیشرفت تو خودرو سازی بی سابقست باید این خبر جهانی بشه
1398/6/3
پس چرا قیمتش بالا رفت؟
1398/6/4
درسته که این قطعه مال 20 یا30 ساله پیشه و حالا وزرات دفاع این قطعه رو ساخته.باید چند نکته را پذیرفت اینکه وزارت دفاع اصلا قطعه خودرو نمی ساخته. و قطعه ای رو ساخته خودروسازان به ان های تک می گفتند .اگه خودروسازان عرضه داشتند خودشون تو این همه سوال که 206 را می ساختند بومی می کردند .مشکل خودروسازی این است که به مشت مدیر غربی و بی عرضه سکان ان را بر عهده گرفته اند که مثل اکثر مردم خوباخته غرب هستند .اگه از اول مدیران انقلابی بر سر کار بودند الان وضع این نبود
1398/6/5
بخواب