موضوعات داغ

تخفیف ۲۵۰۰ دلاری به مالکان موستانگ برای خریداری شورولت کامارو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مقدار فروش شورلت کامارو همچنان در رده سوم پس از رقبایش یعنی فورد موستانگ و دوج چلنجر قرار گرفته، که کمپانی شورولت را مجبور می‌کند تخفیف‌هایی مستقیما برای صاحبان موستانگ ارائه کند.
در تخفیف جدیدی که این شرکت پیشنهاد داده صاحبان فورد موستانگ می‌توانند تا پایان ماه آگوست با جایگزین کردن خودروی خود با شورولت کامارو از کمک هزینه نقدی ۲۵۰۰ دلاری بهره ببرند. در این پیشنهاد همچنین قید شده که خریداران باید حداقل از ۳۰ روز قبل از خرید کامارو صاحب یک فورد موستانگ بوده باشند.
این کمک هزینه می‌تواند برای خریداری نسخه‌های مختلف کامارو مثل LS با قیمت ۲۶ هزار دلاری و همچنین مدل‌های 1LT، 2LT، 3LT، 1SS، 2SS، و 1SE مورد استفاده قرار بگیرد. این کمک هزینه قیمت پایه کاماروی جدید را به ۲۳۵۰۰ دلار کاهش می‌دهد، در حالی که قیمت ZL1 را از ۶۳ هزار دلار به ۶۰۵۰۰ دلار خواهد رساند.
شورلت طی نیمه اول سال ۲۰۱۹ تعداد ۲۴۵۱۶ کاماروی جدید تحویل مشتریان خودش داد. این مقدار خیلی کمتری نسبت به ۲۸۶۶۸ دوج چلنجر و ۳۸۵۴۲ فورد موستانگ فروخته شده در همین مدت زمان است.
پیشنهاد تخفیف‌های این چنینی توسط خودروسازها به صاحبان خودروهای رقیب اصلا کار عجیبی نیست، و شورولت امیدوار است با این کار جایگاه بهتری در بازار خودروهای عضلانی به دست آورد. اگرچه شاید این کار در کوتاه مدت پاسخگوی نیاز شورلت باشد، اما گزارشی مبنی بر اینکه جنرال موتورز کار روی نسل هفتم کامارو را متوقف کرده و ممکن است سال ۲۰۲۳ آن را عرضه نکند، شاید به معنای پایانی برای این خودروی محبوب شورولت باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد