موضوعات داغ

شرایط فروش بی ام و سری 3 توسط پرشیا خودرو با پیشنهادات ویژه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پرشیا خودرو، نماینده بی ام و در ایران، تصمیم دارد تا در طی یک شرایط فروش قابل توجه، خودروهای بی ام و 320i ، بی ام و 330i ، بی ام و 530i و بی ام و 730i را با چهل درصد پیش پرداخت و اقساط سه ساله، به همراه تحویل فوری، به خریداران واگذار نماید. این خودروها با گارانتی پنج ساله یا 150 هزار کیلومتر به همراه دو سال سرویس BSI+ به مشتریان تحویل داده می‌شوند.
علاوه بر آن، در این جشنواره فروش که در سراسر نمایندگی‌های پرشیا خودرو برقرار است، مالکین خودروهای بی ام و و مینی می‌توانند با تحویل خودرو کارکرده خود به نمایندگی‌ها، یک بی ام و صفر کیلومتر را با حداقل سود و شرایط ویژه دریافت کرده و هیچ نگرانی از بابت خرید خودرو جدید خود نداشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این شرایط فروش، می‌توانید به وب سایت پرشیا خودرو مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/3
یکی میتونه برای من روشن کنه که در حالی که هیچ وارد کننده ای نمی تونه خودرو وارد کنه یا تحویل بده، داستانِ این پرشیا خودرو به چه صورته که فِرط و فورت شرایط فروش میزاره؟
به نظرتون اینا حبس رفته ان یا حبس کننده؟
فازشون چیه ؟ خوب بگین ما هم یاد بگیریم.
1398/6/6
پرشیا خودرو طبق شایعات مال شریعتمداری و باند ایشان هست !هیچ خراب شده ای در هیچ زمینه ای در ایران نمایندگی ندارد .من خودم به bmwوmercedes-benzایمیل زدم منکر رابطه با ایران شدن !!!!حالا بگرد پرتغال فروش رو