موضوعات داغ

درگ لامبورگینی هوراکان پرفورمانته با پورشه ۹۱۱ توربو اس + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در این ویدیو شاهد درگ پورشه ۹۱۱ توربو S با لامبورگینی هوراکان پرفورمنس هستیم، دو خودروی سریع که روی هم توان بیش از ۱۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵۰ نیوتن متر دارند. این هوراکان پرفورمانته قبلا هم درگ دیگری با یک لامبورگینی برگزار کرده است.
پورشه از موتور توئین توربوی ۳.۸ لیتری شش سیلندر خطی بهره می‌برد که توان ۵۸۰ و گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر تولید می‌کند. لامبورگینی موتور تنفس طبیعی V10 با توان ۶۴۰ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر دارد. هردو خودروهای تمام چرخ محرک هستند، لانچ کنترل دارند، و از گیربکس هفت سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند. لامبورگینی ۱۴۰۰ کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با وزن ۱۷۰۰ کیلوگرمی پورشه خیلی کمتر است. پس آیا پورشه توربو S به دلیل گشتاور بیشترش شروع بهتری خواهد داشت، یا توان و وزن لامبورگینی به کمک آن خواهند آمد؟
با اینکه عنوان مطلب برنده مسابقه را لو می‌دهد، اما اینکه پورشه در این مسابقه کم نمی‌آورد نشان می‌دهد این پورشه و لامبورگینی تفاوت چندانی با هم ندارند. حالا نظر شما چیست؟ آلمانی برنده می‌شود یا ایتالیایی؟ نکته اینجاست که لامبورگینی زیرمجموعه فولکس واگن است و فولکس واگن هم آلمانی است؛‌ پس در هر صورت آلمان برنده خواهد شد!

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد