موضوعات داغ

تغییر لوگو فولکس واگن ، تلاشی برای بهبود تصویر برند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
رسوایی مربوط به میزان انتشار گازهای آلاینده از خودروهای دیزلی فولکس واگن، موسوم به دیزل گیت ، موجب شد که این برند محتمل ضررهای فراوانی در سراسر جهان شود و افت فروش قابل توجهی را تجربه کند. پس از این رویداد، فولکس واگن با اعلام اینکه بر ساخت خودروهای برقی تمرکز خواهد کرد، قصد تغییر وجهه خود در دید مشتریان را دارد. در ادامه تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود تصویر برند، فولکس واگن اعلام کرد که از لوگویی جدید در محصولات الکتریکی خود بهره خواهد برد.
این لوگو جدید، برای نخستین بار در محصولات الکتریکی این شرکت، از جمله فولکس واگن ID3 و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش درخواهد آمد. لوگو جدید برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان جدید، به خصوص جوانان طراحی شده و نشان تحرک از خودروهای دیزلی به سمت خودروهای برقی است. این شرکت فکر می‌کند استفاده از علائم دیجیتالی، موجب جلب توجه مشتریان نسبت به خودروهایش می‌شود و می‌تواند در بازاریابی محصولات جدید، نظیر فولکس واگن میکروباس برقی به شرکت کمک شایانی کند.
فولکس واگن میکروباس برقی

فولکس واگن میکروباس برقی

اگرچه فولکس واگن هنوز لوگو جدیدش را رونمایی نکرده است، این آرم تفاوت چندانی با لوگو قبلی نخواهد داشت. لوگو جدید شامل یک نماد مدور دو بعدی از حروف V و W می‌شود که تاکنون به صورت سه بعدی بر روی محصولات فولکس واگن قرار گرفته بود. تغییرات مختلفی از جمله تغییر رنگ لوگو در نماد جدید فولکس واگن قابل تشخیص است و امکان دارد نسل آتی فولکس واگن گلف GTi با رنگ لوگو قرمز عرضه شود. نکته جالب در مورد لوگو جدید فولکس واگن، صدادار بودن آن است. به گفته Jochen Sengpiehl ، یکی از مدیران فروش و بازاریابی فولکس واگن، پخش صدا موجب می‌شود که محصولات فولکس واگن از نظر صوتی جایگاه قابل توجهی در بازار داشته باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد