موضوعات داغ

خودرو‌های سواری و موتورسیکلت‌ها؛ بیشترین تلفات

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در 4 ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو دهم درصد افزایش یافته است.
به نقل از صدا و سیما، عباس مسجدی آرانی در این خصوص توضیح داد: بیشترین حوادث جاده ای مربوط به خودروهای سواری و موتورسیکلت بوده و تعداد مصدومان ناشی از تصادفات اتوبوس و کامیون کاهش قابل توجهی یافته است.
وی در خصوص تلفات رانندگی چهار ماه ابتدایی سال جاری نیز افزود 3 هزار و 853 نفر در حوزه برون شهری، هزار و 439 نفر در حوزه درون شهری و 400 نفر در جاده‌های روستایی جان خود را در تصادفات از دست داده‌اند. همچنین در این مدت 123 هزار و 624 نفر نیز مصدوم شده که افزایش 3 دهم درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال صورت پذیرفته است.
مسجد آرانی در انتها عنوان کرد که بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات مربوط به استان‌های فارسريال تهران و سیستان و بلوچستان و کمترین آمار مربوط به استان های ایلام، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد بوده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/9
لعنت خدا بر کسایی که جون مردم براشون هیچ ارزشی نداره...
لعنت بر خودروسازان و مدیرانشون و حامیانشون. ..

کاش سر خانواده های خودشون بیاد تا بفهمن مرگ عزیز چقدر سخته. ..

نامزدم رو بخاطر ترکیدن لاستیک تیبای صفر برادرش از دست دادم و دو ساله عزادارم و افسردگی گرفتم و نمیدونم به کی شکایت کنم و کی مسئوله 😔😔😔

لعنت به خودروسازان و قطعه سازان بی وجدان و خدانشناس...