موضوعات داغ

یافته‌ها نشان می‌دهند احتمال جریمه شدن رانندگان سوبارو WRX بیشتر از بقیه است

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
یافته‌ها نشان می‌دهند احتمال اینکه رانندگان سوبارو WRX برای سرعت زیاد جریمه شوند بیشتر از بقیه خودروهاست. طبق اطلاعاتی که یک شرکت آماری در آمریکا منتشر کرده رانندگان سوبارو WRX حداقل یکبار برای سرعت زیاد جریمه شده‌اند. این آمار با استفاده از ۱.۶ میلیون درخواست از رانندگان به دست آمده که در آن باید اعلام می‌کردند آیا یک یا چندبار برای سرعت بالا جریمه شده‌اند یا خیر.
با توجه به این آمار، ۱۱.۳ درصد از پاسخ دهندگان تایید کردند یکبار برای سرعت زیاد جریمه شده‌اند. البته صاحبان برخی مدل‌ها بیش از یکبار برای سرعت مورد جریمه قرار گرفته‌اند که سوبارو WRX در صدر آن‌ها قرار دارد. تقریبا ۲۱٪ از رانندگان این سدان کامپکت قدرتمند طی ۷ سال گذشته یک برگ جریمه برای سرعت بالا دریافت کرده‌اند، که تقریبا دوبرابر متوسط ملی است.
در ادامه این لیست سایون FR-S (۱۹.۱٪)، فولکس واگن GTI (۱۶.۹٪) و هیوندای جنسیس کوپه (۱۵.۷۵٪) قرار دارند. موارد بعدی وانت‌ها یعنی جیپ رانگلر آنلیمیتد (۱۵.۳۵٪) و دوج رم ۲۵۰۰ (۱۵.۳۲٪) هستند. ۱۰ خودروی اول این لیست با دوج دارت (۱۴.۸۶٪)، اینفینیتی G37 (۱۴.۷۲٪)،‌ سوبارو ایمپرزا (٪۱۴.۶۶) و هیوندای ولستر (۱۴.۴۸٪) به پایان می‌رسند.
الگویی در رابطه با برند این خودروها و سرعتشان وجود ندارد، اما این شرکت گفته قیمت پایه این خودروها زیر ۳۷۲۸۵ دلار قرار دارد.
نکته دیگر این نظرسنجی اشاره دیگری به رانندگان WRX است، که ۲.۳ برابر متوسط ملی در شرایط مستی رانندگی کرده و ۱.۸ برابر متوسط ملی آمریکا در تصادفات مقصر بوده‌اند.
در نقطه مقابل، خودروهایی قرار دارند که کمترین جریمه را دارند و شورولت آسترو با ۴.۲٪ اولین و فورد کانتور با ۶.۲٪ دهمین آن‌هاست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد