موضوعات داغ

فورد موستانگ شلبی GT500 با تیونینگ هنسی، 1200 اسب بخار قدرت ناقابل! + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
فورد موستانگ شلبی GT500، نسخه‌ای بسیار قدرتمند و قابل توجه از این ماسل کار آمریکایی است که قلب عاشقان قدرت و سرعت را به راحتی خواهد ربود. اما امکان قوی‌تر کردن این خودرو وجود دارد؟ هنسی، تیونر تگزاسی، با تیون کردن موستانگ شلبی ، به این سوال پاسخ داده است. این شرکت سه بسته مختلف را برای شخصی سازی بیشتر فورد موستانگ شلبی ارایه کرده است و کسانی که 750 اسب بخار این خودرو عضلانی آمریکایی، آن‌ها را راضی نمی‌کند، می‌توانند با سفارش یکی از این بسته‌ها، قدرت خودرو خود را تا 1200 اسب بخار افزایش دهند.

فورد موستانگ شلبی GT500

فورد موستانگ شلبی GT500

اولین بسته پیشنهادی هنسی، Venom 850 نام دارد. همانطور که از اسم این بسته مشخص است، قدرت خروجی پیشرانه با این بسته تیونینگ، به 850 اسب بخار و گشتاور آن از 847 نیوتون متر به 982 نیوتون متر افزایش می‌یابد. این کیت شامل منیفولد اگزوز لوله بلند از جنس فولاد ضد زنگ، مبدل‌های کاتالیزوری بهتر و یک سیستم فشرده سازی جدید است. سوپرشارژر استاندارد بر جای خود باقیست، اما قسمتی از تجهیزات آن با قطعات بهتر تعویض می‌شوند.
گزینه بعدی ونوم 1000 نام دارد که قدرت فورد موستانگ شلبی GT500 را به 1000 اسب بخار می‌رساند و گشتاور نیز به 1152 نیوتون متر بالغ می‌شود. در این بسته، یک سوپرشارژر عظیم، قدرت فوق العاده‌ای را برای موستانگ شلبی فراهم می‌آورد. به نظر می‌رسد اکثریت مشتریان با انتخاب یکی از این دو بسته، راضی خواهند بود. اما برای افرادی که بیش از حد تشنه سرعت هستند، بسته Venom-Top Venom راضی کننده خواهد بود. در بالاترین سطح تیونینگ در نظر گرفته شده توسط هنسی، سیستم سوخت رسانی ارتقا می‌یابد، پیستون و میل بادامک جدیدی در پیشرانه نصب می‌شود، سیستم اگزوز به طور کامل تغییر می‌یابد و از یک توربوشارژر دوقلو با اینترکولر جدید به جای سوپرشارژر استفاده می‌شود. قدرت این نسخه 1200 اسب بخار است و پیشرانه قادر است تا گشتاور فوق العاده 1355 نیوتون متر را آزاد کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/21
مرگ بر امریکا