موضوعات داغ

نیسان پاترول 2020 بدون استتار رویت شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خارج از نمایندگی شرکت خودروسازی نیسان در شهر دبی، نسخه جدید نیسان پاترول با حداقل استتار ممکن رویت شد و حالا تصاویر آن با جزییات خوبی که به تصویر کشیده است، در رسانه ها منتشر شده تا در آینده نزدیک خودمان را برای معرفی نسخه جدید نیسان پاترول با چهره جدید آماده کنیم.
طبق اعلام منبع خبری، تصاویر نیسان پاترول 2020 درحالی که خارج از نمایندگی شرکت خودروسازی نیسان در شهر دبی رویت شده است، توسط فردی به نام "کریم احمد" ارسال شده و جالب اینجاست که برای منتقل کردن این اتومبیل تنها از یک پوشش استتار کوچک بر روی جلوپنجره اتومبیل استفاده شده است که با این وجود هم می توانیم به طراحی کلی خودرو پی ببریم. در قسمت جلو همانطور که می بینید شرکت خودروسازی نیسان تغییرات زیادی اعمال کرده است تا نسخه 2020 نیسان پاترول برچسب جدید بودن را با افتخار یدک بکشد. در این خصوص می توانیم شاهد چراغ های جدید LED با پس زمینه تاریک و همچنین به طراحی جدید سپر اتومبیل اشاره کنیم که در اطراف آن دو ورودی عمودی هوا طراحی شده است.

نیسان پاترول 2020

نیسان پاترول 2020


در قسمت عقب نیز تغییرات بسیار خوبی دیده می شود و شرکت خودروسازی نیسان برای جذاب تر کردن طراحی این خودرو بویژه در عقب، از چراغ های جدید LED و اتصال آنان به یکدیگر با استفاده از یک نوار کرومی و همچنین طراحی جدید سپر عقب اشاره داشت تا برای چند سال دیگر هم خیال نیسان از بابت طراحی و ساخت نسل جدید این خودروی شاسی بلند راحت باشد.
در خصوص بخش فنی اتومبیل اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که تغییرات نیسان تنها برای ظاهر اتومبیل باشد و تغییری در بخش فنی اتومبیل ایجاد نخواهد کرد و همچنان شاهد استفاده و فعالیت دو پیشرانه محرک شش سیلندر 4 لیتری و پیشرانه هشت سیلندر 5.6 لیتری خواهیم بود که پیشرانه شش سیلندر خروجی قدرت 275 اسب بخاری و پیشرانه هشت سیلندر خروجی قدرت 400 اسب بخاری در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد، هرچند این اطلاعات کاملا مورد تایید نیست و باید منتظر ارائه اطلاعات رسمی از سوی شرکت خودروسازی نیسان و تایید این اطلاعات باشیم.

نیسان پاترول 2020

نیسان پاترول 2020

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد