موضوعات داغ

Devel شانزده در حال پرسه زدن در بیابان مشاهده شد + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
Devel سیکستین یک خودروی معمولا منزوی است و گاه و بیگاه در نقاط مختلفی دیده می‌شود. آخرین بار نوامبر سال گذشته یک سیکستین را در صحرای دبی دیدیم که یک راننده زن پشت نمونه اولیه آن نشسته بود. البته قرار هم نیست ابرخودرویی مثل Devel سیکستین به تولید انبوه برسد. شرکت سازنده قصد دارد فقط هفت مدل از این خودرو بسازد، که احتمال مشاهده یک سیکستین را خیلی پایین می‌آورد. این خودرو از سال ۲۰۱۳ به اشکال مختلف وجود داشته؛ البته توسعه و اصلاح آن طی این سال‌ها همچنان ادامه داشته است.
Devel شانزده

Devel شانزده

در جدیدترین ویدیویی که در رابطه با سیکستین منتشر شده شاهد برخورد کوتاهی با این ابرخودروی گریزان هستیم. Devel سیکستین در این ویدیو در حال پرسه زدن آرام در یک جاده بیابانی دوطرفه است. قبل از اینکه ویدیو تمام شود این خودرو از دیدرس خارج می‌شود. این یک ویدیوی مهیج نیست، اما ویدیوهای کمی موفق شده‌اند سیکستین را در حالت کاملا فعال نشان دهند، پس همین ویدیو هم غنیمت است.
شرکت سازنده قصد دارد سه مدل مختلف از این ابرخودرو تولید کند. مدل پایین‌رده از موتور V8 برای تولید توان ۲۰۰۰ اسب بخاری بهره می‌برد. مدل میان‌رده که می‌توان از آن در خیابان هم استفاده کرد، با موتور V16 توان ۳۰۰۰ اسب بخاری تولید می‌کند. مدل بالارده توان شگفت‌انگیز ۵۰۰۰ اسب بخاری تولید خواهد کرد. این قدرت خیلی زیادی است که باعث می‌شود هر ویدیویی از سیکستین برای ما جذابیت داشته باشد.
هنوز مشخص نیست Devel سیکستین که تقریبا از ۱۰ سال پیش در دست توسعه قرار داشته چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد. تولید قدرت ۵۰۰۰ اسب بخاری خواستار تلاش خیلی زیادی است، اما نتیجه این کار احتمالا فوق‌العاده خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/16
اگه یه نگاهی توی اینترنت بکنین میبینید چنین قدرتی برای تکنولوژی فعلی یه دروغه واین شبیه یه شوخیه ۵۰۰۰ اسب بخار برای یه ماشین خیابونی اسپرت