موضوعات داغ

طراحی داخلی جذاب کیا موهاوی ۲۰۲۰ آشکار شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از انتشار تصاویری از ظاهر خارجی کیا موهاوی که چندی پیش شاهد آن بودیم، حالا تصاویر طراحی داخلی کامل کیا موهاوی ۲۰۲۰ در سایت این خودروساز کره‌ای منتشر شد. فضای داخلی این خودرو با توجه به کلاس کاری و قیمتش شیک و مجلل به نظر می‌رسد.
موهاوی از صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی و سیستم رسانه سرگرمی با همین سایز بهره می‌برد. پد شارژ وایرلس هم در وسط این بخش قرار گرفته است.
کیا با استفاده از طراحی دو رنگ مشکی و بژ برای صاحبان موهاوی فضایی مجلل فراهم کرده که تا روی داشبورد و درها هم ادامه پیدا کرده‌ است. نوارهای باریکی از چوب برای جذابیت بیشتر به طراحی داخلی اضافه شده‌اند. دو صندلی جلو دارای سیستم تهویه و گرمایش داخلی هستند. سرنشینان صندلی‌های عقب هم می‌توانند از سیستم تهویه و گرمایش مجزای خودشان بهره ببرند.
طراحی داخلی کیا موهاوی

طراحی داخلی کیا موهاوی

موهاوی از شاسی خاصی استفاده می‌کند که قابلیت استفاده در آفرود هم دارد. صفحه‌ای در مرکز کنسول شش حالت مختلف رانندگی را کنترل می‌کند: راحت، سازگار با محیط زیست، اسپرت، ماسه‌ای، گلی و برفی. حالت چهار چرخ محرک هم توسط دکمه دیگری فعال می‌شود.
موتور ۳ لیتری V6 موهاوی توان ۲۵۶ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتن متر تولید کرده و قدرتش را از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌کند.
قیمت موهاوی در کره جنوبی برابر با ۳۹ هزار دلار است. با اینکه این شاسی بلند ترکیبی قابلیت رقابت با خودروهای هم‌رده را دارد، اما به نظر می‌آید کیا قصد ندارد آن را به بازار آمریکا عرضه کند. این کار باعث کاهش فروش کیا تلوراید خواهد شد، پس کیا در این مورد تصمیم درستی گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد