موضوعات داغ

هوندا شایعات درباره مدل Type R از هوندا e را تکذیب کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به سخنان کوهی هیتومی رئیس پروژه هوندا e ساخت نسخه پرفورمنس برای این مدل در برنامه آن‌ها نیست، بلکه هوندا قصد دارد نسخه‌های پیشرفته دیگری از مدل‌های الکتریکی را در آینده تولید کند. هیتومی در این باره گفته است:
نسخه پرفورمنس مثل Type R که ما برای مدل‌های مختلف می‌سازیم چیزی نیست که ما قصد ساخت آن را برای مدل e خودمان داشته باشیم. برای بعضی بخش‌ها، این انتخاب درستی است و Type R روش هوندا برای نمایش قابلیتش به عنوان یک برند اسپرت است. اما برای هوندا e، ما قصد داریم ابعاد جدیدی از ارزش‌ها را برای مشتریان خود فراهم کنیم.
این شامل ویژگی‌هایی مثل هوش مصنوعی و تکنولوژی بهتر نسبت به هوندا e است، که خودش مشخصات فنی قابل توجهی به مشتریان ارائه می‌کند. هیتومی در این باره گفته:
ما از اثر متقابل، هوش مصنوعی، اتصال و دیگر ابزارها به منظور تامین ارزش‌های جدید برای مشتریان خود بهره خواهیم برد که پیشرانه‌های سنتی قادر به تامین آن نیستند.
هوندا مدل e را با وجود ابعاد کوچکش یک خودروی مهم به حساب می‌آورد. این خودروساز برای تثبیت موقعیت هوندا e به عنوان یک محصول بالارده، از اپل به عنوان شرکتی نام برده که با محصولاتی مرغوب که قیمت مناسبی در بازار ندارند به موفقیت رسیده است.
تکنولوژی هوندا – که شامل تشخیص صدا، کلید دیجیتالی، اپلیکیشنی برای کنترل گرمایش و دیگر موارد است – نقش مهمی در فروش این مدل دارد و مسیر را برای این خودروساز ژاپنی باز می‌کند، اما این فناوری‌ها در دنیای خودرو تازگی ندارند. البته میرای آکی رئیس بخش اتصال در این باره گفته است:
اگرچه اولین بار نیست این فناوری‌ها در صنعت خودرو به کار گرفته می‌شوند، هیچکس تاکنون تمام آن‌ها را در یک پکیج کنار هم قرار نداده است.
هوندا e که قیمتش از ۲۶ هزار دلار شروع می‌شود تابستان ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد. در سال ۲۰۲۱ و یکسال پس از عرضه آن، انتظار می‌رود چند هزار نسخه از آن در انگلستان به فروش برسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد