موضوعات داغ

بخش M بی ام و به دنبال ساخت یک سوپراسپرت منحصر به فرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بخش M بی ام و هم اکنون به یک زیربرند فرعی تحت لوای بی ام و تبدیل شده و قصد رقابت با زیربرند AMG را دارد که تحت نظر مرسدس بنز فعالیت می‌کند. در اوایل سال جاری، مارکوس فلاش، رئیس این بخش، اعلام کرد که این بخش به دنبال ساخت یک خودرو سوپراسپرت، به صورت کاملا مستقل و جدا از محصولات بی ام و است. این خودرو قرار است وضعیتی همچون مرسدس AMG GT در بازار داشته باشد و به گفته فلاش، فرآیند توسعه این خودرو در حال پیشروی است.
این گفته‌ها در جریان مصاحبه مارکوس فلاش با خبرگزاری تخت گاز مطرح شد و وی اعلام کرد: خودرو در حال توسعه ما، شباهت زیادی به مرسدس بنز پروژه یک دارد، اما از نظر میزان الکتریکی بودن مشابه این خودرو نیست و سعی داریم تا محصول را به صورتی که مدنظر مشتریان باشد توسعه دهیم، بنابراین قوای فنی آن می‌تواند هیبریدی یا تمام الکتریکی باشد.
وی در ادامه افزود: فعالیت ما صرفا بر روی پیشرانه‌های الکتریکی متمرکز خواهد بود و برنامه ما، ساخت خودرویی الکتریکی است. اما تنها گزینه‌هایی را در اختیار مشتریان قرار خواهیم داد که برای آنها مزیت فنی داشته باشد. به نظر می‌رسد در حال حاضر، بخش M بی ام و ، تمام تمرکز خود را بر توسعه مدل مفهومی بی ام و M ویژن قرار داده است، اما همزمان برنامه‌های موازی دیگری توسط این بخش در حال اجرا هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد