موضوعات داغ

اختصاص وام ۴۰میلیون تومانی به تاکسیرانان

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، شهرداری و سازمان تاکسیرانی با همکاری صندوق کارآفرینی امید اعتباری را برای کمک به تاکسیرانان برای خرید خودرو جدید در نظر گرفته اند.
به نقل از ایرنا، علیرضا قنادان در این خصوص توضیح داد وام‌ مذکور ۴۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد بوده و هر زمان ایران خودرو پیش فاکتور های خرید خود را صادر کند این مبالغ به حساب تاکسیرانان واریز خواهد شد.
وی همچنین از هوشمند سازی پایانه های تاکسیرانی تا پایان سال خبر داده و گفت در حال حاضر 7 پایانه به سامانه هوشمند مجهز شده و تا پایان سال مابقی پایانه‌ها نیز به آن مجهز خواهند شد. نصب دوربین‌های پلاک خوان برای کنترل ورود و خروج تاکسی‌ها به پایانه و سیستم RFID برای شیفت بندی تاکسی‌ها از جمله ویژگی‌های هوشمندسازی پایانه‌ها است.
قنادان در ادامه در خصوص کاتالیزور خودروها توضیح داد این لوازم خودرو در مسیر خروجی هوا قرار گرفته و سبب می شوند درصد زیادی از کربن و سایر آلاینده‌های هوا محیط زیست به بیرون انتقال نیابند. در نتیجه این موضوع آلایندگی خودرو تا حد زیادی کاهش می‌یابد. کاتالیست‌ها نیز همچون سایر قطعات خودرویی عمر مفید محدود داشته و پس از مدتی کارایی خود را از دست می دهند. بنابراین قصد داریم یارانه ای جهت تعویض کاتالیست های فرسوده به تاکسیرانان اختصاص دهیم تا همزمان با رسیدن سال تحصیلی جدید به نحوی از تولید آلودگی هوا جلوگیری شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد