موضوعات داغ

سودآوری بزرگ 911 برای پورشه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
پورشه 911 جدید که به نام نسل 992 به بازار آمده است توانسته در سال 2019 به موفقیت بزرگی در بخش فروش دست پیدا کند. آخرین تحلیل ها نشان می دهند که این خودرو در صدر پر سودترین خودروهای بازار قرار دارد و از نظر اقتصادی مالی بهترین خودروی سال 2019 است.
پورشه 911 نسل 992 اوایل امسال رونمایی شد و پورشه قول داد تا آن را بهتر از همیشه بسازد. حالا گزارش Auto News Europe نشان می دهد که این خودرو 47 درصد سودآوری دارد و 29 درصد از درآمد پورشه را نیز تامین می کند.

در حال حاضر تنها خودرویی که می تواند از نظر سودآوری با پورشه 911 رقابت کند F8 Tributo است که سود 50 درصدی را با خود به همراه دارد اما فراری F8 یک خودروی تولید انبوه نیست و تنها 50 دستگاه از آن تولید شده است. این مدل تنها 17 درصد از سود فراری را به خود اختصاص داده است.

در مورد پورشه 911 نسخه های فول و گران تر سود بیشتری در مقایسه با نسخه های پایه دارند. به گفته ی یکی از تحلیلگران اقتصادی بازار، پورشه با فروش 10 هزار دستگاه مدل 911 می تواند تا نیم میلیارد دلار سود را برای خود ایجاد کند.
پورشه در حال حاضر هر روز در حال گسترش بازار خود است و به خصوص روی بازار رو به رشد چین حساب ویژه‌ ای باز کرده است. محبوبیت جهانی مدل 911 نیز سبب شده تا این خودرو در تمامی بازارها فروش خوبی داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد