موضوعات داغ

حضور پرشور ام‌جی سواران در آخرین گردهمایی تابستانی

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
آخرین جمعه فصل تابستان برای گروه‌های هواداری روزی مهم و پرکار بود. گروه ایرانیان ام‌جی کلاب که همواره در زمینه برگزاری گردهمایی‌های خودرویی فعال و پرتلاش بوده، از هفته‌ها قبل برای برگزاری آخرین گردهمایی در تابستان 98 برنامه‌ریزی کرده بود. بر این اساس ظهر امروز جمعه 29 شهریور ماه 98، پارکینگ شماره 4 مجموعه آبشار تهران میزبان جمع زیادی از اعضای گروه ایرانیان ام‌جی کلاب بود.
این برنامه که با حضور بیش از 30 دستگاه از انواع خودروهای ام‌جی برگزار شد، فضایی دوستانه و صمیمی را برای مالکان این خودروها فراهم کرد تا بتوانند ساعاتی را به تبادل اطلاعات و تجریبات خود با یکدیگر سپری کنند. گفتنی است در این مراسم تمامی مدل‌های ام‌جی اعم از وارداتی و تولید داخل حضور داشتند. اما ام‌جی RX5 که یکی از جدیدترین محصولات ام‌جی در ایران بوده و چند ماهی است عرضه آن به‌صورت چراغ خاموش آغاز شده است، در این گردهمایی حضور نداشت.
گردهمایی ام جی

گردهمایی ام جی

از آن‌جایی که تمامی مدل‌های ام‌جی علاوه‌بر داشتن امکانات رفاهی مناسب و همچنین پیشرانه‌هایی با توان خروجی کافی، دارای ظاهری اسپرت و جوان‌پسند هستند، بسیاری از دارندگان این خودروها اقدام به اعمال تغییرات ظاهری روی خودروهای خود کرده‌اند. بر این اساس در گردهمایی موردنظر میز شاهد حضور نمونه‌های اسپرت شده‌ای بودیم که به دلیل دارا بودن جذابیت ظاهری، توجه بسیاری از شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان را به خود جلب کردند.
نکته قابل تامل دیگر درخصوص این گردهمایی، عدم استقبال مالکان خودروهای ام‌جی 3 بود، زیرا معمولا در گردهمایی‌های برگزار شده توسط این گروه، شاهد حضور پررنگ خودروهای ام‌جی 3 هستیم. اما در این گردهمایی تنها شاهد حضور یک دستگاه ای‌جی 3 زرد رنگ بودیم. گفتنی است طیف رنگبندی گوناگون خودروهای ام‌جی خصوصا مدل ام‌جی 3، باعث می‌شود که در برنامه‌های برگزار شده توسط گروه ایرانیان ام‌جی کلاب، شاهد تجمعی رنگارنگ و زیبا باشیم.
گردهمایی ام جی

گردهمایی ام جی

لازم به ذکر است که خودروی ام‌جی 360 که از نمونه‌های تولید شده در کشور توسط شرکت آذویکو است، این روزها حواشی متعددی را به همراه داشته است. زیرا این شرکت با توجه به مشکلات پیش آمده در پیکره صنعت خودرو، قادر به انجام تعهدات معوقه خود نبوده و از تولید و تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان خود عاجز است. اما متاسفانه مسئولان این شرکت پاسخگوی مشتریان نبوده و آن‌ها را بلاتکلیف گذاشته‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد