موضوعات داغ

چطور خودروی خود را به بهترین قیمت و بدون پاسخگویی به حتی یک تماس بفروشیم؟

عکس مطلب اول
فروش خودرو را می‌توان یکی از دغدغه‌های صاحبان این وسیله نقلیه دانست. شاید اینطور به نظر برسد که فروش خودرو در مقایسه با خرید آن امری راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر است که این دیدگاه اشتباهی است. ما با آشکار کردن هزینه‌های پنهان و دردسرهای فروش خودرو در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چطور خودروی خود را بدون دردسر، بدون پاسخگویی به تماس‌های متعدد خریداران و بدون هزینه بفروشید.

روش‌های سنتی فروش خودرو
به شیوه سنتی سه روش اصلی برای فروش خودرو وجود دارد که هیچ کدام بهینه نیستند و دردسرهای خاص خود را دارند.

مراجعه به نمایشگاه برای فروش خودرو
یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها در فروش خودرو مراجعه به نمایشگاه‌داران خودرو است و یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این روش بی‌خودرو ماندن شخص فروشنده است. در مدت زمانی که خودرو در نمایشگاه قراردارد فروشنده برای رفت و آمد خود نیازمند پرداخت هزینه اضافه است که اغلب نادیده گرفته می‌شود. از طرف دیگر بعضی اوقات دیده می‌شود که فرد نمایشگاه‌دار قیمت متفاوتی را به خریدار و فروشنده اعلام می‌کند تا سود بیشتری کسب کند. این غیر از کمیسیونی است که طرفین در ابتدای کار بر سر آن توافق کرده‌اند.
خرید و فروش خودرو

خرید و فروش خودرو

مراجعه کردن به بازارهای خرید و فروش
متاسفانه بسیاری از روش‌های کلاهبرداری در شلوغ‌ترین مکان‌ها به وقوع می‌پیوندند. بازارهای خرید و فروش خودرو فرصت خوبی برای دلالان کلاهبرداری است که با استفاده از روش‌های مختلف در پی فریب دادن فروشنده و یا خریداری خودرو با حداقل قیمت هستند. معمولا این روش غیر از مواجه با دلالان متعدد بسیار زمانبر هم هست. رفت و آمد به محل بازارها و همچنین زمانی که باید گذاشته شود از دسته همان هزینه‌های پنهانی است که اغلب نادیده گرفته می‌شود.

آگهی کردن در سایت‌های خرید و فروش خودرو
آگهی کردن خودرو در سایت‌های مختلف به عنوان روشی جدیدتر در مقایسه با دو روش قبلی شناخته می‌شود. از دردسر عکس گرفتن و آگهی کردن خودرو در چند سایت مختلف و پرداخت هزینه برای بهتر دیده شدن آگهی که بگذریم؛ کافیست خودروی خود را در سایت‌هایی مانند دیوار، شیپور و باما آگهی کنید و حتی اعلام کنید از ساعت 5 تا 9 شب پاسخگو هستم. صبح تا شب، وقت و بی‌وقت با تماس‌هایی روبه‌رو می‌شوید که اکثرا خریدار نیستند و فقط به دنبال کسب اطلاعات هستند و یا سوالات تکراری می‌پرسند.
غیر از پاسخگویی به تماس‌ها که بخش زیادی از وقت شما را می‌گیرد روبرو شدن با بازدیدهای مکرر و غیرضرور هم به یکی از معضلات فروش خودرو آنلاین تبدیل شده است. بازدیدهایی که اغلب از سمت دلالان و نه مصرف‌کنندگان صورت می‌گیرد و شما باید برای هر بازدید زمان قابل توجهی را صرف کنید. زمانی که می‌توانستید به نحو دیگری از آن بهره ببرید و یا درآمد کسب کنید.

بهترین روش فروش خودرو، بدون دردسر و بدون هزینه
تا اینجای کار به تمامی معایب روش‌های سنتی و نسبتا جدید فروش خودرو اشاره کردیم اما آیا راهی برای فروش خودرو در ایران هست که هم رایگان باشد و هم نیاز به پاسخ‌گویی تلفن نداشته باشد؟
خرید و فروش خودرو

خرید و فروش خودرو

همراه مکانیک، به عنوان اولین و بزرگترین نمایشگاه فروش خودروهای کارشناسی شده چند سالی است که خدمت فروش سفارشی خودرو را با الهام از استارتاپ‌های موفق خارجی راه‌اندازی کرده است. در این روش که در سراسر دنیا هم به عنوان بهترین روش فروش خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد نیازی به پاسخگویی فروشنده به تماس‌های مکرر مشتریان نیست.

مزایای استفاده از روش فروش سفارشی خودرو در همراه مکانیک
• خودرو خود را به بهترین قیمت و بدون دردسر می‌فروشید
• بدون دخالت شما آگهی خودرو در سایت‌های شیپور، باما و دیوار منتشر می‌شود و مرتب مورد پایش قرار می‌گیرد
• شما به هیچ تماس تلفنی از سمت خریدار پاسخ نخواهید داد و یک مشاور فروش اختصاصی برای شما تعیین می‌شود که تنها با وی در ارتباط خواهید بود
• با دلالان خودرو مواجه نخواهید شد
• در زمان شما صرفه‌جویی شده و از بازدیدهای غیرضروری جلوگیری می‌شود
• مشاوره حقوقی همراه مکانیک تا زمان ثبت قولنامه در کنار شماست تا تمام جزئیات رعایت شود و فروشی مطمئن داشته باشید
• در صورت فروش خودرو توسط همراه مکانیک، هزینه‌ای بابت این خدمت ارزشمند پرداخت نخواهید کرد
برای دریافت این خدمت کافیست وارد سایت همراه مکانیک به آدرس hamrah-mechanic.com/car-sell/ شوید و ثبت سفارش کنید. کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس می‌گیرند و خودروی شما مورد کارشناسی قرار می‌گیرد. پس از انجام کارشناسی، تمام فرایند فروش خودرو اعم از آگهی کردن، پاسخ دادن به تماس‌ها و هماهنگی جهت بازدید توسط همراه مکانیک انجام می‌شود.
اگر شما هم تمایل دارید تا خودروی خود با بدون دردسر و بدون هزینه بفروشید کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.
فروش سفارشی خودرو، بدون هزینه و بدون پاسخگویی به حتی یک تماس
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد