موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو ویژه سوم مهر اعلام شد + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد شرایط فروش اقساطی برخی محصولات خود را از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه، سوم مهرماه 1398، در اختیار متقاضیان قرار دهد. این شرایط تا زمان تکمیل ظرفیت در اختیار خریداران خواهد بود. در این شرایط، با هدف حذف واسطه‌ها، ایران خودرو ضوابط متعددی را لحاظ کرده است که در زیر به این شرایط اشاره می‌کنیم:
تنها افرادی که دارای چک‌های سامانه صیاد بوده و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند، قادر خواهند بود تا از این شرایط استفاده کنند. از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتري به حساب ایشان استرداد خواهد شد.
دریافت چک‌ها تنها از مشتریان صورت می‌گیرد و امکان دریافت چک از اشخاص ثالث، نظیر وابستگان و اقوام وجود ندارد. علاوه برآن، فک رهن سند خودرو زودتر از موعد اتمام اقساط امکان پذیر نخواهد بود و نمایندگی‌ها باید اطلاع‌رسانی لازم در این مورد را انجام دهند. مشتریان ظرف ده روز از عقد قرارداد، باید چک‌های خود را به نمایندگی مربوطه تحویل بدهند، در این صورت قرارداد فروش آنها ابطال خواهد شد. در زیر می‌توانید شرایط فروش اقساطی دنا پلاس، سمند EF7 و پژو پارس LX را مشاهده نمایید.
شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد