موضوعات داغ

پرشیا خودرو شرایط فروش بی ام و X1 مدل 2017 را اعلام کرد + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت پرشیا خودرو که به عرضه محصولات مینی و بی ام و به بازار ایران می‌پردازد، شرایط فروش بی ام و X1 در مدل 2017 را اعلام کرد. در این شرایط فروش، بی ام و X1 در نسخه 25i ، در تیپ‌های رنگارنگ شاملEpic، Premium ، Advantage‌، Adventure و Adventure Sport با شرایط فروش اقساطی و تخفیف به فروش می‌رسد. در این شرایط فروش پاییزه، علاوه بر بی ام و X1 ، خودروهای بی ام و 220i و 230i نیز به صورت اقساطی به فروش می‌رسند، و تمامی خودروهای موجود در این شرایط دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی و دو سال سرویس BSI+ می‌باشند. در جدول زیر، می‌توانید قیمت بی ام و X1 در نسخه 2017 و شرایط فروش پرشیا خودرو را مشاهده نمایید:

شرایط فروش بی ام و X1

شرایط فروش بی ام و X1

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/6
هر جای دنیا بگی ماشین مدل ۳ سال پیش رو که وقتی نو بوده زیر ۴۰ هزار دلار قیمت داشته با کلی منت بهت میدن ۱۲۰ هزار دلار میفرستنت دیوونه خونه!!!
1398/7/6
ماشین سه سال پیش یک میلیارد و سیصد....یعنی حدود ۱۲۰ هزار دلار .... اینو هرجای دنیا بگی با امبولانس میان‌می برنت تیمارستان!
1398/7/6
با حقوق ماهی دومیلیون‌تومن یک‌کارگر یا کارمند حدود ۵۶ سال طول می کشه یه دونه ماشین‌سه سال پیش رو بخره....علی برکت الله
1398/7/7
اين علي بركاته اله هم جديد مد شده ها! آقا جون كجاي دنيا كارگر سوار بي ام و هستش كه هر سايتي ميريم كامنت ميذارين كارگر چطور اين ماشين و اين خونه و اين ... بخره؟ چرا بي دليل جو ميدين؟ ماشين رو گرون ميدن اون يه بحث ديگه اس. بي ام و چه ارتباطي داره به حقوق كارگر و كارمند؟ فرض كن بخره يك كارگر محترم، آيا از عهده هزينه هاش برمياد؟ چرا دنبال ارتباط حقوق دو ميليون توماني به بي ام و و خونه در شمرون و ويلا در لواسان هستين؟! هر كي داره ميخره هر كي هم مثل من نداره ميره ٢٠٦ ميخره