موضوعات داغ

تولید انبوه پژو 301 از چه زمانی شروع می شود؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های عادل پیرمحمدی صنعت خودروسازی کشورمان حتی با وجود تحریم ها و با همکاری سازنده های داخلی توانسته است قطعات داخلی پژو ۳۰۱ را داخلی سازی کند.
به نقل از صدا و سیما، معاون طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو توضیح داد که خودکفایی خودرو ۳۰۱ ساخت داخلی بیش از ۶۵ درصد بوده و در طراحی ۵۰ درصد قطعات تولید داخل این خودرو مالکیت معنوی برای شرکت ایران خودرو است.
وی در ادامه افزود تست خودرو ۳۰۱ مجهز به قطعات پژو قبلا صورت گرفته است. با داخلی سازی این آزمایشات مجدد انجام شده و در صورت پیروی از برنامه ها ۳۰۱ داخلی سازی شده در انتهای شهریور ماه سال آینده به تولید انبوه خواهد رسید.
پورمحمدی توضیح داد که در صورت همکاری شرکت ها و پالایشگاه های داخلی می توانیم درصد داخلی سازی این خودرو را افزایش دهیم. در حال حاضر ۸۰ درصد قطعات موتور ۳۰۱ نیز ساخت داخل است.
وی در انتها افزود که مشکل ما در الکترونیک بوده که به زودی برطرف خواهد شد. به احتمال زیاد قیمت نمونه داخلی از ۳۰۱ تولیدی پژو کمتر خواهد بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/10
اگه خودتون می تونید بسازید خوب مثل این چینها کپی کنید آرم خودتون رو بزنید نه آرم منفور پژو بعد هم آمارارش به نام پژو رد بشه
1398/7/15
بجز فولکس واگن از تمام خودرو های عرانوی متنفرم خیلی بد ریختو رانندگی مزخرفی دارن یه چرخ جک چینی رو ترجیح میدم تو رانندگی خودم جک اس 3 و کپچر دارم واقعا کپچر افتضاح محضه البته از این ارابه های ساخت داخل بهتره
1398/7/10
به احتمال زیاد قیمت نمونه داخلی از ۳۰۱ تولیدی پژو کمتر خواهد بود........!!!!!!! انتظار داشتی بیشتر بشه؟؟؟!!!
1398/7/16
301 داخلی با داشبورد 405 و موتور 1800 ایکس یو 7 البته .چه ماشینی بدن بیرون.جماعت همیشه در صحنه زرنگ بشتابید ثبت نام کنید تحویل 1400 ان شاا...