موضوعات داغ

10 ماشینی که بیشتر از همه توسط صاحبان اولیه رانده می شوند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خرید خودرو برای خیلی ها یک سرمایه گذاری طولانی مدت است و به همین دلیل در کنار یک خانه و همچنین آموزش تحصیلی، یکی از گران ترین خریدهای مردم در طول عمرشان به شمار می رود، به همین دلیل وسواس های زیادی برای خرید یک اتومبیل از قبیل "هزینه های نگهداری"، "قابلیت اطمینان"، "ایمنی در تصادفات"، "امکانات" و... وجود دارد تا انتخاب طولانی مدت آنان لذت بخش باشد و در این راه موسسه های مختلفی به مشتریان برای انتخاب اتومبیل مطلوبشان کمک می کنند. حال امروز در خودروبانک سعی داریم به مطالعه جدید وبسایت iSeeCars بپردازیم که نشان می دهد کدام خودروهای موجود در بازار بیشتر از همه نزد صاحبانشان نگهداری می شود و زمان بیشتری از آنان استفاده می کنند.
قبل از پرداختن به جزییات این لیست باید بدانید که متوسط نگهداری یک اتومبیل توسط صاحبانشان حدود 8.4 سال عنوان شده است که بخشی از آنان به خودروهای اسپرت مربوط می شود، زیرا صاحبان خودروهای اسپرت به ندرت از آنان برای استفاده های روزانه استفاده کرده و بیشتر از همه سعی می کنند تا از آنان در مواقع خاص لذت ببرند، هرچند در کنار خودروهای اسپرت، وسایل نقلیه شاسی بلند هم درصد نگهداری بالایی نزد صاحبان خود دارند که در ادامه به جزییات آن خواهیم پرداخت.

تویوتا آوالون

تویوتا آوالون


10- تویوتا آوالون: معادل 9.7 سال
تویوتا آوالون ممکن است محبوبیت و بازار فروش بالایی مثل خواهر و برادران خود یعنی تویوتا کرولا و کمری نداشته باشد، اما این خودرو برای مالکانش رضایت بخش بوده و ترجیح می دهند برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند و داده های بدست آمده نشان می دهد که متوسط نگهداری این اتومبیل توسط صاحبانش حدود 9.7 سال خواهد بود.

تویوتا سکوئیا

تویوتا سکوئیا


9- تویوتا سکوئیا: معادل 9.9 سال
شاسی بلند تقریبا ناشناخته تویوتا سکوئیا، اولین شاسی بلند لیست خواهد بود که آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد و درست همانند گزینه قبلی، این اتومبیل هم از خانواده بزرگ تویوتا بوده و یک سرمایه گذاری طولانی مدت بسیار مطلوب برای مالکانش به شمار می رود که متوسط زمان نگهداری آن به چیزی حدود 9.9 سال خواهد رسید.

پورشه 911

پورشه 911


8- پورشه 911: معادل 9.9 سال
اگر سرمایه و شانس خرید یکی از محصولات پورشه را داشته باشید، باید از آن به عنوان یک اثری هنری و لذت بخش نگهداری کرد، هرچند سخت است که میان مدل های مختلف پورشه 911 تفاوتی پیدا کرد، اما این خودرو به قدری خوب است که مشتریان این خودرو ترجیح می دهند برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند و از این بابت خیالشان راحت باشد که بعد از گذشت 9.9 سال از نگهداری آن هم می توانند با رانندگی در خیابان توجه مردم را به خود جلب کرده و در رقابت با خودروهای اسپرت بازار هم مشکلی نداشته باشند.

تویوتا فوررانر

تویوتا فوررانر


7- تویوتا فوررانر: معادل 10 سال
شاسی بلند غول پیگر "تویوتا فوررانر" هم یکی دیگر از اعضای خانواده پرجمعیت تویوتا در این لیست و محبوب کسانی است که دوست دارند یک خودروی شاسی بلند عمری به همراه مشخصات فنی بسیار خوب و قابلیت های مثال زدنی داشته باشند، به همین دلیل است که میانگین زمان نگهداری این خودرو نزد صاحبان اصلی معادل 10 سال خواهد بود.

فورد موستانگ

فورد موستانگ


6- فورد موستانگ: معادل 10 سال
این مورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا فورد موستانگ جزو محدود خودروهای اسپرت عضلانی بازار است که صاحبانش ترجیح می دهند آن را برای 1 دهه نزد خود نگه دارند. فورد موستانگ گزینه مناسبی برای کسانی خواهد بود که به دنبال یک خودروی اسپرت هیجان انگیز با کارایی مقرون به صرفه، هزینه کم تعمیرات و نگهداری و همچنین قطعات یدکی فراوان در بازار هستند.

فورد اکسپدیشن

فورد اکسپدیشن


5- فورد اکسپدیشن: معادل 10.1 سال
فورد دیگری که دقیقا بعد از خودروی اسپرت فورد موستانگ قرار می گیرد، خودروی شاسی بلند فورد اکسپدیشن خواهد بود که در حال حاضر بزرگ ترین ساخته این خودروساز آمریکایی به شمار رفته و رقیبی برای شورلت سابربن به شمار می آید. فورد در چند سال گذشته کارهای بسیار زیادی انجام داده تا این خودروی شاسی بلند را از نظر طراحی، عملکرد و دیگر ویژگی های خود به سطح جدیدی برساند، با این وجود مشتریان مدل های قبل این خودرو هم رضایت کامل از آن داشته و برای 10.1 سال به طور میانگین از آن استفاده می کنند.

آئودی TT

آئودی TT


4- آئودی TT: معادل 10.2 سال
شاید آئودی با نسخه قبل TT نتوانست موفقیت چندانی داشته باشد و آینده برند TT در معرض خطر قرار گرفت تا آئودی را مجبور به یک ریسک بزرگ و طراحی نسل جدید آن کند، اما این موضوع بدان معنا نخواهد بود که صاحبان فعلی آئودی TT آن را دوست ندارند و تنها برای چند سال کوتاه از آن استفاده می کنند، بلکه تحقیقات نشان می دهد که صاحبان اصلی آئودی TT به طور میانگین اتومبیل اسپرت 2 درب خود را برای بیش از 10 سال نزد خود نگه می دارند و از سواری با آن لذت می برند.

مرسدس بنز SL کلاس

مرسدس بنز SL کلاس


3- مرسدس بنز SL کلاس: معادل 10.3 سال
در جایگاه سوم یک اتومبیل اسپرت گران قیمت خواهیم داشت و آن هم خودروی مرسدس بنز SL کلاس خواهد بود که باوجود محدودیت سرنشین و همچنین فضای کابین، یک سواری ناب به دوستداران خودروهای اسپرت روباز می دهد و آنقدری کارش را خوب بلد است که صاحبان این خودرو به طور میانگین حدود 10.3 سال این اتومبیل هیجان انگیز را نزد خود نگه می دارند.

شورلت کوروت

شورلت کوروت


2- شورلت کوروت: معادل 10.5 سال
شورلت کوروت را می توانیم یک نماد کاملا آمریکایی در صنعت خودروسازی بدانیم و اغلب افراد آن را یک خودروی رویایی می دانند. این امر کاملا منطقی به نظر می رسد، زیرا خودروی شورلت کوروت در عین اقتصادی بودن یک سواری سرشار از هیجان را به کاربران خود هدیه می دهد و همین موضوع باعث شده تا صاحبان اولیه شورلت کوروت به طور میانگین اتومبیل خود را حدود 10.5 سال نگه دارند و از استفاده آن لذت ببرند.

تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر


- تویوتا لندکروزر: معادل 11.4 سال
با اختلاف حدودا 1 ساله، تویوتا لندکروزر به عنوان یک غول شاسی بلند و همچنین یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین ساخته های کمپانی خودروسازی تویوتا در صدر جدول قرار گیرد. امروز اگر یک نسخه جدید از تویوتا لندکروزر بخواهید، لازم است تا در مدل های پایه آن هزینه 85 هزار دلاری پرداخت کنید و علاوه بر اینکه یک ماشین لوکس شاسی بلند خریداری می کنید، بلکه یک سرمایه گذاری بلندمدت هم برای داشتن این اتومبیل بسیار باکیفیت انجام خواهید داد.این ماشین به طور میانگین توسط صاحبانش حدود 11.4 سال مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/12
پس پیکان و پراید چرا تو لیست نبود. مالکان اینقدر عاشقش میشن که ۵۰ سال سوار میشن.
جا داره مسئولین رسیدگی کنن، مرسی اه