موضوعات داغ

سقوط چرثقیل در اتوبان بسیج جان دو نفر را گرفت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزییات سقوط چرثقیل در اتوبان بسیج اظهار داشت: در ساعت 12 و. 19 دقیقه امروز یک مورد سقوط چرثقیل به سامانه 125 آتشنشانی اطلاع داده شد و نیروی امدادی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. همچنین روابط عمومی اورژانس تهران اعلام کرد که نیروهای اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شده اند. دکتر پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران نیز اعلام کرد که این حادثه تا ساعت 13 و 34 دقیقه، دو کشته و چهار مصدوم داشته و احتمال افزایش جان باختگان این حادثه وجود دارد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، ملکی سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزییات دیگر این حادثه اضافه می کند که پس از اطلاع، سازمان آتشنشانی با چهار ایستگاه و دو چرثقیل سنگین و یک چرثقیل سبک به محل حادثه اعزام شدند. عامل این حادثه یک چرثقیل 160 تنی، متعلق به بخش خصوصی بوده است که در داخل شهربازی مشغول کار بوده و به دلایلی نامشخص بر روی یک دستگاه تاکسی و چند نفر سقوط می کند که در این حادثه متاسفانه دو نفر در همان لحظه اولیه جان خود را از دست می دهند.
سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادمه بیان داشت: در این حادثه مردی حدودا 50 سال که در آنجا حضور داشته گرفتار می شود که با تلاش نیروهای آتشنشانی رها سازی شده و تحویل نیروهای اورژانس می شود. این مرد در وضعیت بسیار خطرناکی گرفتار شده بود. به گفتی ملکی، عملیات برای بریدن قطعات بوم و جا به جا کردن چرثقیل همچنان ادامه دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/14
حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد ، سقوط جرثقیل و ..... اگه این خبرهای بی مسئولیتی رو نشنویم باید تعجب کنیم