موضوعات داغ

زیرساخت های تبدیل خودروهای معمولی به برقی فراهم است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
علی آبادی، مدیرعامل مپنا با تاکید بر روی این موضوع که برقی‌ کردن خودروها می تواند کاملا اقتصادی باشد، به این نکته اشاره کرد که شرکت مپنا کلیه طراحی های لازم برای ایجاد زیرساخت و تبدیل خودروهای موجود به وسایل نقلیه تمام الکتریکی را انجام داده است.
در حاشیه بازدید وزیر نفت از کارخانجات مپنا، علی آبادی مدیرعامل شرکت مپنا اعلام کرد که در جلسه‌ای با حضور وزیر نفت، تصمیم بر این شد در زمینه های مشخصی مطالعات جدی را شروع کنیم و برای برخی مسائل دیگر قرار بر این شد تا بررسی های لازم صورت گیرد. مهمترین خواسته وزیر نفت از شرکت مپنا این بود که در زمینه های "های تک" فعالیت کند. در حال حاضر کشور به تکنولوژی مذکور نیازمند بوده و انحصار آن در حال حاضر تنها در اختیار چند کشور بین المللی است و در این زمینه شرکت مپنا قبول کرد تا یک طرح جامعه برای این کار انجام دهد که قطعا به نتیجه خواهد رسید.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، علی آبادی مدیرعامل شرکت مپنا اعلام کرد که این شرکت زیرساخت های لازم را برای تکنولوژی های "های تک" در اختیار دارد و معتقد هستیم که نیازهای صنعت برق را در تمامی زمینه ها تامین خواهد کرد. از جمله توانایی‌های مپنا را می توانیم موتورهای دور متغیر دانست که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای ماشین هایی باشد که از راندمان پایینی برخوردار هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد