موضوعات داغ

ایران خودرو خرید قطعاتی که توان ساخت داخل آن وجود داشته باشد را ممنوع کرد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو درباره وضعیت قطعات هدف گذار ی شده برای تعمیق ساخل داخل، اظهار داشت: با توجه به تمرکزی که بر این فضا شکل گرفته، به زودی روند رو به رشد داخلی سازی قطعات آشکار می شود. در هدف اول تعداد 6 قطعه که در میز اول تخصصی تعمیق ساخت داخل صنعت خودرو هدف گذاری شده بود به تولید انبوه رسیده و در خط تولید مورد استفاده قرار گرفته است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: 5 قطعه نیز تست های یک روز خط آنها در حال انجام است.همچنین قطعه ای وجود دارد که نمونه آن در حال بررسی است. سایر قطعات نیز در این فضا قرار خواهند گرفت و با مجموعه تمرکزی که بر روی آنها شکل گرفته، به زودی روند روبه رشد تولید قطعات داخلی در تامین نیازهای صنعت خودرو را خواهیم دید.
مدیرعامل ایران خودرو در ادامه تصریح کرد: خرید قطعاتی که در داخل توان ساخت آن وجود داشته باشد، را ممنوع کرده ایم و با هر کسی که در این فضا خللی وارد کند، برخورد می کنیم. مهندسان ایرانی که سربازان جنگ اقتصادی هستند از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار هستند و ما به این باور رسیده ایم که آنان می توانند. مردم نیز به زودی از اقداماتی که در حوزه داخلی سازی انجام شده مطلع و بهره مند خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد