موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو ارومیه با حضور پررنگ آمیکو برگزار شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
از ابتدای فصل پاییز، شاهد برگزاری نمایشگاه‌های استانی خودرو در چند نوبت بودیم که به رونق کسب و کار خودروسازان و قطعه سازان خصوصی و شناسایی فرصت‌های بازار کمک می‌کنند. نخستین نمایشگاه استانی خودرو در غرب کشور، نمایشگاه خودرو کرمانشاه بود که گروه صنعتی آمیکو با حضور چشمگیر خود در این نمایشگاه، معرفی موفقیت آمیزی از محصولات خود به مشتریان را تجربه کرد. در دومین نمایشگاه خودرو غرب کشور، یعنی نمایشگاه خودرو ارومیه، آمیکو بازهم حضور پررنگی داشته و به دنبال کسب فرصت‌های منطقه‌ای است.
با توجه به حضور کم‌رنگ خودروسازان بزرگ و کوچک در نمایشگاه‌های استانی، نمایشگاه خودرو ارومیه فرصت مناسبی برای آمیکو بوده است تا با نمایش محصولات رنگارنگ خود به بازدیدکنندگان، توجه آنها را نسبت به تولیدات خود جلب کند. بنابر اخبار و اطلاعات، بازدیدکنندگان استقبال خوبی از غرفه آمیکو داشته‌اند و نمایندگی این گروه خودروسازی در ارومیه، فروش اقساطی کامیون و کشنده‌های آمیکو را آغاز کرده است.
نمایشگاه خودرو ارومیه

نمایشگاه خودرو ارومیه

ایده آمیکو برای گسترش کسب و کار خود، تاسیس کردن نمایندگی در هر استان است و علاوه برآن، از نمایندگی‌های خود در هر استان می‌خواهد تا ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را برای بهبود عملکرد شرکت، ارایه کنند. با توجه به آن‌که مدتی است این گروه به عرضه پیکاپ آمیکو آسنا در سگمنت خودروهای تجاری سبک می‌پردازد، قصد دارد تا با جداسازی خدمات پس از فروش خودروهای سبک و سنگین خود، علاوه بر ارایه خدمات بهتر به مشتریان، فعالیت خود را تخصصی‌تر از زمان حال کند. نمایشگاه خودرو ارومیه تا روز جمعه، نوزدهم مهرماه، از ساعت 16 الی 22 در پارک جنگلی ارومیه در بام شهر، میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود. در ادامه شما را به مشاهده تصاویری از غرفه آمیکو در این رویداد دعوت می‌کنیم:

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد