موضوعات داغ

امداد کرمان موتور ویژه اربیعن 98 در مسیرهای پرتردد زائرین

عکس مطلب اول
اربعین حسینی (ع) برای شیعیان جهان در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد‌. حضور بیست میلیونی زائران اربعین در سال گذشته مهر تاییدی بر این ادعا می‌باشد. به استناد آمارهای اولیه پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال نیز افزایش‌ یابد. در همین راستا "امداد خودرو کرمان موتور" نیز با هدف اطمینان خاطر به مشتریان و همراهی ایشان پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح "امداد اربعین 98" و پوشش‌دهی مسیرهای استراتژیک و پرتردد را از روزهای ابتدایی ماه محرم در دستور کار قرار داده است.
معاونت خدمات پس از فروش کرمان موتور ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن روز اربعین از تقویت ناوگان امدادی کرمان موتور در مسیرهای منتهی به مرزهای غربی کشور و استقرار چندین پایگاه امدادی ویژه اربعین در مسیر شهر ایلام به مرز مهران خبر دادند. ایشان اضافه نمودند جهت پشتیبانی مطلوب از طرح امداد اربعین 98، قطعات و تجهیزات مورد نیاز در طی این مدت تامین و در اختیار نمایندگی‌های مجاز شرکت کرمان موتور قرار گرفته است. همچنین با توجه به تعطیلات چند روز اربعین و پیش‌بینی افزایش مسافرت‌های هموطنان به سایر استان‌های کشور، امداد خودرو کرمان موتور با اعزام و استقرار بیش از 40 اکیپ امدادی به استان‌های مازندران، گیلان، فارس، اصفهان، خراسان رضوی و قم آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محصولات کرمان موتور می‌باشد.
مهندس محمودی ضمن اشاره به آمادگی شبانه روزی مرکز تماس امداد خودرو کرمان موتور، اعلام نمود مشتریان محترم می‌توانند جهت اخذ مشاوره‌های فنی و ثبت درخواست امداد با شماره 42724-021 تماس حاصل نمایند. همچنین مرکز تماس امداد آمادگی خود را جهت دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان محترم، در راستای بهبود ارائه خدمات امدادی اعلام می‌دارد.
در پایان مهندس محمودی ضمن التماس دعا از زائرین محترم توصیه نمودند پس از پارک خودرو در مرزهای کشور و رعایت نکات ایمنی از فعال شدن سیستم ضد سرقت خودرو اطمینان حاصل نمایند.
مشتریان می‌توانند به منظور آگاهی از عملکرد خودرو و پاسخ سوالات فنی خود با مرکز تماس امداد ارتباط برقرار نمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد