موضوعات داغ

تعمیر خودروهای لوکس در کشورهای همسایه

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فعالان بازار لوازم یدکی خودرو از مدت ها پیش درباره کمبود لوازم یدکی خودروهای خارجی بعد از تحریم ها هشدار داده بودند. اکنون که موجودی انبارهای لوازم یدکی روبه اتمام است، صحبت از تعمیر خودروها در خارج از کشور به میان آمده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از شهروند، در شرایط فعلی اغلب خودروهای وارداتی با کمبود لوازم یدکی مواجه شده اند. از یک طرف به علت تحریم ها خبری از لوازم یدکی خارجی نیست و از طرفی دیگر بحث لوازم یدکی تقلبی در بازار نیز داغ شده و این موضوع باعث سردرگمی دارندگان خودروهای خارجی شده است.
تعمیرکاران نیز می گویند که یا قطعات نیست یا نمونه تقلبی آن به بازار آمده و هیچ راه حلی برای تشخیص لوازم یدکی تقلبی در بازار وجود ندارد و حتی شناسایی قطعه تقلبی و بی کیفیت از توان تعمیرکاران خارج شده است. در مواردی نیز برخی تعمیرکاران به صاحبان خودرو پیشنهاد می دهند که برای تعمیر، خودروی خود را به کشورهایی مانند ترکیه و گرجستان بفرستند که این کار نیز هزینه هنگفتی دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/24
برای اقازاده ها و اونایی که به بالا وصلند تو یه هر شرایطی همه چی موجود بدبختیش برای اوناست که بیشتر پولشونو دادند که ماشین گران خارجی سوار بشند.حالا اوناییم که درامد بالا دارند که میفرستند اونور اقازاده ها متصلین به بالا ام که فرقی نداره تو هیچ شرایطی براشون.