موضوعات داغ

تولید و فروش چراغ خاموش بایک سابرینا توسط دیارخودرو + قیمت و مشخصات

عکس مطلب اول
گویا این روزها دیارخودرو با چراغ خاموش و بعد از عرضه بایک X25 حال مشغول تولید و البته فروش بایک سابرینا است. خودرویی که در سال 95 یکبار بخت خود را در بازار تشنه ایران امتحان کرد و البته نتیجه آنچنان خوشایندی هم نگرفت. اما دوباره شاهد عرضه بایک سابرینا توسط این شرکت هستیم. خودروی بایک سابرینا را باید در رده خودروهای هاچ‌بکی بدانیم که بیشتر به یک مینی ون شباهت دارد اما در بازار داخل بهتر است آن را پیچیده نکرده و در همان سگمنت هاچ‌بک قرار دهیم.

بایک سابرینا

بایک سابرینا

پیشرانه بکار رفته روی بایک سابرینا هاچ بک 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که همانند بسیاری از خودروهای چینی، روی آن برند میتسوبیشی دیده می‌شود. حداکثر توان تولیدی این پیشرانه 113 اسب بخار در دور 5600 است که آنچنان عدد قابل توجهی نیست و نباید سابرینا را یک هاچ‌بک تند و فرز بدانیم.
گیربکس نصب شده روی این خودرو 4 سرعته خودکار است و ترمزهای جلو دیسکی است. اما نقطه ضعفی که در این قسمت مشاهده می‌شود، استفاده از ترمزهای کاسه‌ای در چرخ‌های عقب است که برای خودرویی با این رقم کمی ناامیدکننده است.

سابرینا هاچ بک

سابرینا هاچ بک

روی بایک سابرینا تجهیزاتی همچون سانروف، سنسور باران، سنسور دنده عقب و سنسور نور و مانیتور 6.5 اینچی نصب شده است.
قیمت بایک سابرینا صفر کیلومتر 155 میلیون تومان اعلام شده است. قیمتی که اصلاً کم نیست و آن را در کنار رقبای بسیار سختی همچون پژو 207 اتوماتیک، رنو ساندرو اتوماتیک، و یا برلیانس H320 قرار می دهد. رقبایی که نه تنها از نظر تعداد فروش و شرایط دست دوم در وضعیت بهتری هستند، بلکه از نظر گسترش خدمات پس از فروش نیز بسیار گسترده تر هستند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/24
اینا چیه چین تولید میکنه ماشین رو با اسباب بازی اشتباه گرفتن خیلی دوست دارم خط تولید این اشغالها رو ببینم
1398/7/29
بیشین بینیم بابا عمو پیری کره ای ها مثل چینا اشغالن ماشین فقط غول ژاپنی
1398/7/24
پس قیمتش کو؟
1398/7/25
جمعبندی خوبی داشتید
واقعا همینطوره دو خودرو نزدیک ب هم هستند با این تفاوت ک خدمات پس از فروش مدیران خودرو واقعا خوبه
1398/7/25
ماشین بدون خدمات و قطعات یعنی مزخرف ، نهایت ۷۰ بیرزه
1398/8/1
دقیقا هر چی ام با کیفیت باشه بی خدمات بدرد نمیخوره