موضوعات داغ

افتتاح شعبه کویر موتور در شهر کرج به همراه اعلام شرایط فروش اقساطی + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
کویرموتور یکی از باسابقه ترین فعالان حوزه موتورسیکلت در ایران است که با چند دهه سابقه، جز بزرگترین و فعال‌ترین سازندگان و عرضه کنندگان موتورسیکلت در ایران به شمار می‌رود. این شرکت پس از افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دائمی خود در شهر قزوین، شعبه‌ای جدید را در شهر کرج، روبروی نیکامال افتتاح نمود. این مراسم ساعت چهار بعدازظهر روز چهارشنبه برگزار شد و از این پس، طرفداران و علاقمندان موتورسیکلت در کرج می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه و فروشگاه دائمی، با محصولات مختلف و رنگارنگ کویر موتور آشنا شوند. هدف کویر موتور از توسعه نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های دائمی خود، ارائه مستقیم محصولات خود به مشتریان، فروش اقساطی موتورسیکلت‌ها و محصولات با اقساط بلندمدت، نمایش محصولات در مکانی استاندارد و اعطای حق انتخاب به مشتریان، ارائه خدمات بهتر به مشتریان و تقویت برند کویر موتور است. بدیهی است استفاده از موتورسیکلت‌های برقی پاک یا موتورهای بنزینی کم مصرف، سهم قابل توجهی در کاهش آلودگی‌ هوای کلانشهر‌ها و کاهش استفاده از خودروهای تک سرنشین خواهد داشت. جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی و بنزینی نوین با خودروهای تک سرنشین، علاوه بر تاثیر قابل توجه بر آلودگی هوا، موجب کاهش شدید مصرف بنزین در کشورمان نیز خواهد شد.

کویر موتور کرج

کویر موتور کرج

کویرموتور به عنوان یک برند مطرح در عرصه تولید و عرضه موتورسیکلت، با شرکت‌های مختلف ایتالیایی، ژاپنی و اتریشی همکاری دارد و محصولات این برندها را می‌توان در شعب کویرموتور مشاهده کرد. از جمله محصولاتی که در نمایشگاه و فروشگاه دائمی کرج کویر موتور به نمایش درآمده‌اند، می‌توان به محصولات ATV و UTV از شرکت Can-Am کانادا، جت اسکی‌های برند Sea-Doo کانادا، موتورهای برقی برند Super Soco ، موتورهای کافه ریسر برند Pelpi Mondial ایتالیا، موتور Medley از برند Piaggio ایتالیا، موتورسیکلت های برند مطرح کاوازاکی ژاپن و محصولات برند اتریشی KTM اشاره کرد. بخش دیگری از این فروشگاه و نمایشگاه، به عرضه و نمایش محصولات برقی و بنزینی کویرموتور اختصاص یافته است. این تنوع چشمگیر از محصولات، حق انتخاب گسترده‌ای را برای تمام مشتریان ایجاد کرده و از سوی دیگر، توجه سلیقه‌های گوناگون را نیز به سبد محصولات رنگارنگ شرکت کویرموتور جلب می‌نماید.

کویر موتور کرج

کویر موتور کرج

حال به شرایط فروش متنوع کویرموتور بپردازیم. در شرایط فروش نخست، 25 درصد از قیمت موتورسیکلت پیش پرداخت بوده و مابقی قیمت محصول به صورت 14 فقره چک در 14 ماه متوالی و بدون بهره از مشتری دریافت می‌شود. در شرایط فروش دوم، همچنان 25 درصد از قیمت موتورسیکلت پیش پرداخت بوده، اما مشتری می‌تواند مابقی قیمت را با 24 چک در 24 ماه متوالی و با 10 درصد سود، پرداخت نماید. در سومین حالت از شرایط فروش اقساطی کویر موتور ، برای موتورسیکلت‌های با قیمت کمتر از 16 میلیون تومان، سود اندکی در طرح اولی دیده شده است. لازم به ذکر است که این شرایط فروش، برای کلیه برندها اعمال می‌شود. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه و فروشگاه دائمی کویر موتور کرج، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر از این شرایط فروش متنوع، اقدام نمایند.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/25
بسیار خبر خوبی بود. سالها بود که منتظر افتتاح کویر موتور در کرج بودیم. استقبال بی‌نظیر مردم کرج از این نمایشگاه گواه همین مطلب میباشد.
1398/12/23
با سلام و عرض ادب
امکانش هست ادرس بفرستید مزاحم بشیم
1401/1/20
بنده 4راه مصباح کرج سکونت دارم خواستم بدونم نزدیکترین نماینگی به ادرس بنده کجاست؟
1399/3/26
سلام ادرس کجای کرجه ؟
1399/4/9
سلام وقتون بخیر من ۴لاستیک کویر ۱۹۵پژو ۲۰۷اقساطی می خواهم امکانش هستش
1399/6/27
سلام علیکم من یک موتور هوندا دویست می خواهم میشود دو میلیون اول بدهم و ماهانه دوست هزار تومان
می خواهم دل یک پسر مریض را شاد کنم که به خاطر موتور شاه رگش را زده بسوزد پدر نداری
ولی مردم ایران مرد هستند به مردانگی تان قسم کمک کنید
1400/3/2
سلام وقت بخیر ظاهرا کسی جوابگو نیست؟؟
1400/5/11
سلام وقت بخیر من یک موتور تریل ۱۵۰ یا ۱۲۵ میخوام ۱۶ میلیون اولش پیش میدم بقیشم قسط بندی قبول میکنید ماهی ۴۰۰.۵۰۰
1401/11/17
فکر کنم تنها چیزیزی که مهمه سود دهی شرکت نیرو متوره وگرنه ۹۸ درصد جامعه از ملت زیر خط فقر هستن که ارزوی داشتن یک متور هم ازشون سلب شده ظاهرن .به اومید روزی که مثل قدیما هر انسانی تو کشورمون بتونه برای خرید ماشین ،خونه و متور خودش ضامن خودش بشه دقیقا مثل اروپا که هرکسی ضامن خودشه .کسی اگه ضامن داشت چرا کلی راه از خونش دور بشه با همون دست چکش تو محله خودش میره خریدش رو میکنه . مثل داستان تبلیغات شهر فرش که ی جوری میگن قصدات رو جوری بچین که بتونی بدی از طرفیم هرچقدرم زمان داشته باشه بازم ی جای کم میاره که خواهش مندم از فروشنده ها و کمپانی ها با مشتری ها کنلر بیان ,😕
1402/2/17
سلام.من از سقز تماس میگیرم و می خوام یک موتور سه چرخ و یا چهار چرخ رو اقساطی بگیرم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم