موضوعات داغ

آستون مارتین DBS سوپرلگا نسخه دنیل کریگ به قیمت 700007 دلار رونمایی شد!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی نسخه تازه‌ای از آستون مارتین DBS سوپرلگا توسط این شرکت بریتانیایی رونمایی شده است که به دست دنیل کریگ، بازیگر سری فیلم‌های جیمز باند اختصاص دارد. این نسخه ویژه، 700007 دلار قیمت دارد که سعی شده تا قیمت آن، حاصل ترکیب دو عدد 007 و 700 باشد.
از این نسخه خاص، به علت شماره جیمز باند یعنی 007، تنها هفت دستگاه ساخته خواهد شد. تمامی این نسخه‌های خاص، مجهز به موتور V12 توئین توربو 5.2 لیتری هستند که قدرت و گشتاور خارق العاده‌ای را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این موتور 715 اسب بخار قدرت و 900 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند که این ارقام تولیدی، در ترکیب با جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک، تشکیل اتحاد خارق العاده‌ای را داده‌اند. نزدیک‌ترین رقیب به این خودرو، محصول مک لارن است که 789 اسب بخار از موتور چهارلیتری هشت سیلندرش دریافت می‌کند و این قدرت خارق العاده را با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه ترکیب می‌کند.

آستون مارتین DBS سوپرلگا نسخه دنیل کریگ

آستون مارتین DBS سوپرلگا نسخه دنیل کریگ

اما همه چیز قدرت و سرعت نیست. در آستون مارتین DBS سوپرلگا نسخه دنیل کریگ، شاهد حضور ساعت Seamaster Diver از برند امگا به همراه یک کیف دستی شیک هستیم تا حس مامور 007 را بیشتر برای مالک زنده کند. قیمت گذاری آستون مارتین DBS سوپرلگا از رقم 304.995 دلار در سال 2019 آغاز می‌شود و بسته به امکانات انتخابی، این قیمت افزایش خواهد داشت. ساعتی امگا قرار گرفته بر روی نسخه دنیل کریگ، به تنهایی ده هزار دلار قیمت دارد و با حساب سایر تجهیزات اضافه قرار گرفته در کابین که اکثرا از تیتانیوم و طلا هستند، قیمت پکیج به 400 هزار دلار می‌رسد. اما تمامی این هزینه پرداختی به جیب شرکت آستون مارتین نمی‌رود، بلکه 84 هزار دلار از قیمت هرکدام از این هفت خودرو، به موسسات خیریه اهدا خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد