موضوعات داغ

راهکار دریافت رمز کارت سوخت برای اشخاص حقوقی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
افرادی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند تا روز سه شنبه 30 مهرماه سال جاری، چهار رقم آخر سمت راست کد ملی فرد درج شده بر روی کارت سوخت به عنوان رمز کارت سوخت قابل استفاده خواهد بود و در صورت فراموشی رمز کارت سوخت شخصی خود می توانند از این طریق اقدام به سوخت گیری کنند. علاوه بر آن کارت جایگاه داران نیز برای سوخت گیری فعال است و مشکلی برای سوخت گیری وجود ندارد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، افرادی که قصد حذف رمز کارت سوخت خود را دارند باید با در دست داشتن مدارک هویتی به یکی از نواحی یا مناطق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند و در صورت درخواست توسط شخص دیگر با ارائه وکالتنامه محضری و یا برگه انحصار وراثت، اقدام به حذف رمز سوخت خود کنند.
اشخاص حقوقی نیز برای حذف رمز کارت سوخت باید مدارک همچون معرفی نامه رسمی سازمان مربوطه با درج شماره ملی نماینده معرفی شده، مدارک شناسایی وسیله نقلیه (کارت شناسایی خودرو یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه)، تکمیل فرم درخواست رمزگشایی و اصل کارت هوشمند سوخت را برای حذف رمز کارت سوخت به همراه داشته باشند.
در این باره فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: اشخاص حقوقی به راحتی می توانند برای دریافت و تغییر رمز کارت سوخت خودرو اقدام کنند و هیچ مشکلی برای این مورد نیست و همانند افراد حقیقی روال را طی کنند. اشخاص حقوقی می توانند با در دست داشتن مدارک به یکی از نواحی مراجعه کنند.
در صورت هرگونه ابهام و پرسش ضروری، افراد می توانند با شماره تلفن 09627 تماس بگیرند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد