موضوعات داغ

در کران بیکران؛ شروع فعالیت وبسایت تخصصی خرید و فروش بی ام و توسط پرشیاخودرو

عکس مطلب اول
پس از انتخاب شعار برگزیده و اهدا جوایز رقابت نفرات برتر، وبسایت فروش خودرو‌های کارکرده پرشیاخودرو با آدرس www.BMWLAND.ir و شعار "در کران بیکران" به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.
پرشیا خودرو مدتی قبل، انتخاب شعار وبسایت بی ام و لند، مرجع خرید و فروش خودرو‌های کارکرده بی ام و و مینی را به مسابقه گذاشت، رقابتی که در نهایت با شرکت 40 هزار نفر شرکت کننده در وبسایت بی ام و لند و اینستاگرام آن به آدرس @BMWLAND.ir شاهد استقبال گسترده علاقه‌مندان بود و در نهایت از بین شعار‌های ارسال شده، هیات داوران شعار برتر را انتخاب و جوایز نفر برتر و برندگان قرعه کشی طی مراسمی اهدا شد.
از بین شعارهای ارسال شده، در نهایت و به انتخاب هیات داوران، شعار "در کران بیکران" به عنوان شعار برگزیده انتخاب شد و اکنون وبسایت بی ام و لند به عنوان مرجع خرید و فروش و قیمت خودروهای کارکرده بی ام و و مینی با همین شعار، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

www.bmwland.ir

www.bmwland.ir

فلسفه شعار "در کران بیکران" بر مبنای ارائه سطح گسترده‌ای از خدمات متنوع (بیکران) در بستر یک پلتفرم واحد (کران) استوار است. به این ترتیب پلتفرم بی ام و لند به عنوان پلتفرم واحد برای عرضه خودرو‌های کارکرده بی ام و و مینی، تعهدات و خدمات بسیاری از جمله تنوع بالای مدل‌های خودرو، شرایط فروش متنوع، طیف بسته‌های گارانتی معتبر، سهولت در خرید و شرایط پرداخت متنوع، اطمینان از کارکرد خودرو و ... به مشتریان ارائه می‌شود تا در یک کران، به بیکران دسترسی داشته باشند.
وبسایت بی ام و لند بخشی از برنامه‌های گسترده پرشیاخودرو برای حضور در بازار خودرو‌های کارکرده بی ام و و مینی است که از سال گذشته آغاز شده بود و اینک با فعالیت این وبسایت، تمام فعالیت‌های این حوزه، در بی ام و لند متمرکز شده است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های این وبسایت، شرایط خرید و فروش خودروهای کارکرده بی ام و و مینی و سایر موارد مرتبط همچون قیمت خودروها می توانند به وبسایت بی ام و لند به آدرس www.bmwland.ir مراجعه کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/29
خیلی شعاره بدیه... از پرشیا خودرو بعید بود !!!